نیروگاه ۲۵ مگاواتی برق در پارس‌آباد کلنگ‌زنی می‌شود

اکبر صمدی عصر امروز در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه برق شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در جلسه پیگیری و هماهنگی واگذاری زمین برای احداث نیروگاه 25 مگاواتی شهرستان پارس‌آباد با حضور استاندار اردبیل، مجری و سرمایه‌گذار نیروگاه و رئیس منابع طبیعی معرفی شد.

وی تصریح کرد: مصوب شد که در مجاورت نهالستان شهر پارس‌آباد قطعه زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع برای احداث یک واحد نیروگاه 25 مگاواتی cchp و نیز در زمین محدوده ایستگاه بذر و نهال این شهرستان به مساحت 3 هکتار  زمین برای احداث گلخانه اختصاص یابد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه سرمایه‌گذاری این نیروگاه 400 میلیارد ریال است، گفت: امید می‌رود عملیات اجرایی گلخانه تا اوایل سال آینده پایان یافته و به بهره‌برداری برسد.

صمدی افزود: قرار بود امروز نیروگاه‌ 25 مگاواتی cchp کلنگ‌زنی شود که این موضوع به تعویق افتاده که البته مجوزهای اولیه برای احداث این نیروگاه گرفته شده و به زودی شاهد این امر خواهیم بود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: احداث نیروگاه 25 مگاواتی با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی علاوه بر آبادانی سبب فراهم شدن زمینه‌های سرمایه‌گذاری، اشتغالزائی مولد و پایدار در خود نیروگاه و توسعه منطقه می‌شود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان پارس‌آباد افزود: با بهره‌برداری از نیروگاه برق 25 مگاواتی شهرستان پارس‌آباد، علاوه بر کاهش تلفات شبکه توزیع در کنار ایجاد اشتغال، فرصتهای قابل توجهی در بخشهای دیگر برای حضور سرمایه‌گذاران به وجود خواهد آمد.

صمدی اظهار کرد: امروز به برکت جمهوری اسلامی فرهنگ خدمت‌ رسانی که لازمه پیشرفت و توسعه جامعه‌ و مهم تر از اجرای هر پروژه‌‌ای است در بین مدیران دستگاه ‌های مختلف در این استان نهادینه شده است.