فرودگاه
پارس‌آباد مغان ساماندهی می‌شود

شکور پورحسین اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان پارس‌آباد ساماندهی فرودگاه این منطقه است که در این زمینه پیگیری‌های اساسی انجام شده و به زودی فرودگاه پارس‌آباد به صورت ویژه ساماندهی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد منطقه منوط به افزایش پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه استان است، افزود: فرودگاه پارس‌آباد نیازمند تجهیزات نوین است که با پیگری‌های انجام شده این امر در آینده نزدیک تحقق می‌یابد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باتوجه به اینکه شهرستان پارس‌آباد یکی از شهرستان مهم استان اردبیل است نیاز است فرودگاه این منطقه به طور اساسی ساماندهی شود تا مشکلات پرواز این فرودگاه برطرف گردد و مسافران بدون هیچ دغدغه‌ای به کشورهای مختلف سفر کنند.

پورحسین از برنامه‌ریزی برای ساماندهی جاده‌های مواصلاتی شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار خبر داد و افزود: در این زمینه نیز با وزیر راه رایزنی‌های خوب انجام شده و انتظار می‌رود جاده‌های شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار ساماندهی ویژه‌ای یابند.

وی اظهار کرد: فرمانداران شهرستانهای پارس‌آباد و بیله‌سوار باید مدیریت راهبردی، هدفمند را در توسعه دو شهرستان را مبنای کار خود قرار دهند و در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل هیچ بهانه‌ای از سوی فرمانداران قابل قبول نیست چرا که این افراد باید زمینه‌های پیشرفت و توسعه منطقه را شناسایی کرده و برای پیشرفت آن اقدامات اساسی و عملی انجام دهند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار مطالبات بسیاری زیادی از فرمانداران و نمایندگان مجلس دارند که نیاز است این فرمانداران تک تک این مطالبات را بررسی کرده و اقدامات اساسی برای برطرف کردن مطالبات مردم انجام دهند و ما نمایندگان نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود برای توسعه منطقه استفاده کنیم.