برگزاری جشنواره تندیس‌های یخی در اردبیل

 ایوب بهتاج در حاشیه برنامه‌ریزی رویدادهای ورزشی ملی در اردبیل گفت: این جشنواره با هدف نشاط‌آفرینی در بین جوانان و طرح ظرفیت‌های گردشگری زمستانی اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: استان اردبیل پتانسیل‌های متعددی برای میزبانی رویدادهای ملی و بین‌المللی ورزشی را دارا است و در نظر داریم با بهره‌گیری از این ظرفیت، گوشه‌ای از پتانسیل‌های گردشگری ورزشی استان را معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: به همین منظور تا پایان سال جاری میزبانی چند رویداد ورزشی در سطح ملی در دستور کار قرار گرفته است.

بهتاج به برگزاری مسابقات شطرنج جام فجر در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: میزبانی این رویداد ورزشی بین‌المللی با استان اردبیل خواهد بود.

وی همچنین به آغاز به کار المپیاد ورزشی شمال غرب کشور در سه رشته ورزشی اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر این میزبانی مسابقات کشتی فرهنگی جام فجر در اسفندماه نیز از سوی استان مطرح شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین به برگزاری مسابقات آسیایی والیبال در اردیبهشت‌ماه سال آینده اشاره و تأکید کرد: برگزاری رویداد ورزشی در این شکل و به این حد از گستردگی تجربه نخست استان است.

بهتاج افزود: همچنین میزبانی فوتسال ۲۰۲۰ نیز از سوی استان پیشنهاد شده و امید می‌رود بتوان با برگزاری آن توانمندی‌های ورزشی استان را معرفی کرد.