آیت‌الله هاشمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران فراموش نشدنی است

جواد زنجانی عصر امروز در مراسم هفتمین روز ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عاقل‌ترین یار امام خمینی(ره) در برهه‌های حساس تاریخ بود و نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشت.

وی افزود:  مردم می‌دانند که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشتباه داشته ولی خوشبختانه با تکریم و احترام با ایشان رفتار کردند و این موضوع نشان از این است که هیچ سیاستمداری بدون اشتباه و خطا نیست و انجام کار اشتباه به خاطر عدم بینش سیاسی است که باید اصلاح شود.

فرماندار اردبیل گفت: زحمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران فراموش نشدنی است و این شخصیت اقدامات بسیار خوبی را در طول عمر پربرکتش از خود برجای گذاشته که سبب ایجاد تحولات عظیم و گسترده‌ای برای رسیدن به پیشرفت و توسعه مملکت شده است.

زنجانی تصریح کرد: حمایت از مقام معظم رهبری در بین سخنان وی همیشه موج می‌زد که این موضوع نشان از وفاداری او نسبت به مقام معظم رهبری بود و همیشه به موضع و اقدامات تاریخی خود در مجلس خبرگان رهبری بعد از وفات امام خمینی(ره) و انتخاب رهبری مقام معظم رهبری افتخار می‌کرد.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود که از مظلومیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درس عبرت بگیریم و از خدمات شایسته وی قدردانی کنیم، چرا که این افراد سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند و ما باید همیشه با قدردانی از سرمایه‌های نظام الگویی برای همگان باشیم.