شهرداری مشگین‌شهر موظف به ساماندهی ورودی پل معلق است

‌مجید خدابخش ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: باتوجه به اینکه در آستانه عید نوروز ورود گردشگران داخلی و خارجی به پل معلق افزایش می‌یابد در این زمینه شهرداری مشگین‌شهر موظف است در اسرع زمان نسبت به ساماندهی ورودی پل معلق اقدام کند و تذکرات لازم در این زمینه به شهرداری این شهرستان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورودی و محوطه خیابانهای پل معلق مشگین‌شهر متناسب با معیارها و استانداردهای گردشگری نیست، افزود: در این زمینه باید هرچه زودتر ساماندهی از جمله زیباسازی، چراغانی، آسفالت معابر و جاده‌ها انجام شود تا گردشگرانی که در پل معلق مشگین‌شهر حضور می‌یابند رضایت همه‌‌جانبه از این منطقه داشته باشند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: ساماندهی ورودی پل معلق مشگین‌شهر یک نکته ظریف و بسیار حساس است و علاوه بر شهرداری مشگین‌شهر این امر از خود استان نیز پیگیری می‌شود تا این اقدام در سریعترین زمان ممکن انجام شود چرا که این پروژه برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخورداراست.

خدابخش ضمن تقدیر و تشکر از سرمایه‌گذاران پل معلق، افزود: با راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر گام بزرگی در جذب گردشگران داخلی و خارجی در منطقه برداشته شده که در این زمینه حضور سرمایه‌گذاران بسیار تاثیرگذار بوده و برای منطقه دستاوردهای بسیاری داشته است.

وی اظهار کرد: پل معلق مشگین‌شهر هم‌اکنون به یکی از قطبهای گردشگری استان اردبیل تبدیل شده است و با راه‌اندازی این پل آمار گردشگران افزایش داشته و در این زمینه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا با همکاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی این پل به صورت ویژه آماده پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی باشد.

استاندار اردبیل بیان کرد: بعد از راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر تحول عظیمی در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام شده به طوری که هم‌اکنون شاهد سرمایه‌گذاری برای ایجاد هتل و آبدرمانی در منطقه هستیم که انتظار می‌رود روند سرمایه‌گذاری در مشگین‌شهر تسهیل شود.

خدابخش با بیان اینکه فروش مواد غذایی بعد از راه‌اندازی پل معلق در مشگین‌شهر 4 برابر شده است، ‌گفت: راه‌اندازی این مجموعه گردشگری علاوه بر اینکه شور و نشاط خاصی در بین گردشگران ایجاد کرده باعث اشتغال و درآمدزایی برای منطقه شده است.

وی تصریح کرد: باید برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌ها در فصول مختلف سال در شهرستان مشگین‌شهر به ویژه پل معلق انجام شود چرا که برگزاری منظم جشنواره‌ها می‌تواند گام بزرگی در راستای توسعه ورود گردشگران به منطقه داشته باشد.