تغییر زمان ‌سفر رئیس مجلس ‌به استان کرمان‌

 

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که قرار بود از ظهر 21 بهمن‌ماه جاری وارد کرمان شود به ساعت 17 همان روز تغییر کرد و به همین دلیل زمان اکثر برنامه‌های پیش‌بینی شده نیز تغییر کرد.

بر این اساس مراسم استقبال از رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان استان کرمان ساعت 17 در فرودگاه بین‌المللی شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود و وی در ادامه در گلزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام می‌کند.

به گزارش تسنیم آخرین برنامه روز اول سفر علی لاریجانی به استان کرمان شرکت در جلسه مشترک شورای اداری استان و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان از ساعت 18:30 دقیقه است.

کلنگ‌زنی احداث اولین پالایشگاه پلاسمای انسانی کشور در بخش ماهان کرمان از برنامه‌های آغازین صبح روز دوم سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان کرمان است.

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و سخنرانی در مراسم در جمع مردم و همچنین شرکت در نماز جمعه شهر کرمان به امامت آیت‌الله سید‌یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان از دیگر برنامه‌های صبح روز دوم سفر لاریجانی به استان کرمان است.

وی که قرار بود در روز اول سفر به استان کرمان برای افتتاح بزرگترین کارخانه تولید نورد میلگرد در جنوب شرق کشور عازم شهرستان بردسیر شود، ظهر جمعه 22 بهمن به بردسیر می‌رود.

 بهره‌برداری از بزرگترین و پیشرفته‌ترین کارخانه تولید نورد میلگرد در جنوب شرق کشور با ظرفیت بیش از 500 هزار تن در سال و کلنگ‌زنی احداث فاز دوم این کارخانه برای تولید فولاد از برنامه‌های سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان بردسیر است.