بولینگ اصفهان به‌ زودی رئیس‌دار می‌شود

پس از تأخیر بلندمدت، قرار است مجمع انتخاباتی هیأت بولینگ استان اصفهان هشتم اردیبهشت‌ ماه سال جاری برگزار شده تا تکلیف رئیس جدید این هیئت مشخص شود.

سرپرست هیأت بولینگ استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر گفت: اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، هشتم اردیبهشت را برای برگزاری مجمع به فدراسیون بولینگ، پیشنهاد کردیم که با موافقت آن‌ها مواجه شد.

پیش‌ از این در بهمن‌ ماه قرار بود مجمع انتخاباتی این هیأت به انجام برسد که فدراسیون مجمع را لغو کرد اما مقدمات برای برگزاری مجمع در دو هفته آینده فراهم‌ شده است تا بولینگ اصفهان، پس از یک سال از بلاتکلیفی خارج شود.

تاکنون سه بار برای مجمع انتخاباتی هیأت بولینگ استان اصفهان ثبت‌نام‌ شده است و بر اساس گمانه‌زنی‌ها تصور می‌شود که شانس اصلی ریاست به مسعود داودی اختصاص داشته باشد که پیش‌ از این نیز یک‌بار ریاست هیأت را بر عهده داشت اما در میانه راه از سمتش کنار رفت.

به گزارش فارس، در مجمع انتخاباتی قبلی هیأت بولینگ استان اصفهان، کامران ارباب‌زاده با کسب حداکثر آرا به ریاست رسید اما وی اردیبهشت‌ ماه سال 94 به دلیل آنچه بیماری قلبی گفته می‌شد، از سمت خود استعفا کرد.

با استعفای ارباب‌زاده، مهدی اعراب رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان استان به‌ عنوان سرپرست هیأت معرفی شد تا زمینه را برای برگزاری مجمع فراهم کند که البته سرپرستی وی نیز در این هیأت یک‌ساله شد.