قیمت نان در اصفهان افزایش نداشته است

عباس صابری درباره شایعات منتشر شده پیرامون افزایش قیمت نان در شهر اصفهان اظهار داشت: تصمیم‌گیرنده در این مسئله مسئولان تهران هستند چراکه هنوز هیچ صحبتی در ارتباط با این موضوع نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه قرار نیست قیمت‌ها در اصفهان افزایش یابد، درباره کاهش یا افزایش یارانه آرد نانوایان افزود: براساس اطلاعات ما، قیمت آرد نیز افزایش نیافته و ما تغییری در زمینه یارانه آرد نداشته‌ایم.

رئیس اتحادیه نانوایان اصفهان با اشاره به زحمات نانوایان و سختی‌های این شغل خاطرنشان کرد: یک فرد نانوا روزانه و بدون توجه به شرایط آب و هوایی بین 10 تا 15 ساعت روی پا ایستاده‌ و ضروری است که مسئولان نگذارند حق آن‌ها ضایع شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های آموزش مهارت‌های پخت نان در بین نانوایان تصریح کرد: از سال 85 سازمان فنی و حرفه‌ای با کمک شرکت غله، اداره آرد و نان و قوت و اتحادیه نان مبادرت به آموزش نانوایان و کارگران نانوایی کرده و این اقدامات به صورت جدی عملیاتی شده است.

صابری افزود: در این برنامه آموزش‌ها اصولی و بر اساس فنون نانوایی صورت گرفت و خوشحال هستیم که این برنامه‌های آموزشی در حال حاضر نیز اجرا می‌شود.