سرعت غیرمجاز جان سه جوان را گرفت+ تصاویر

غلامرضا شهریاری گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان پس از اطلاع از از برخورد یک دستگاه سواری پرادو با شی ثابت در اتوبان "شهید کشوری" اصفهان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه سواری پرادو با یک شی ثابت برخورد کرده بود که متاسفانه هر سه سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارشناسان پلیس راهور علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده اند.

سرهنگ شهریاری در پایان خاطر نشان کرد: در مقررات راهنمایی و رانندگی به راننده تکلیف شده است تا در تقاطع ‌هایی که فاقد چراغ راهنمایی و تابلوی ایست یا مامور راهنمایی است و در سرپیچ‌ها، جاده های تنگ و تپه و بطور کلی در محیط‌ هایی که موانعی در مسیر حرکت آنها وجود دارد و همچنین هنگام بارندگی، در برف وباران یا مه وکولاک، از سرعت وسیله نقلیه خود تا حدی که برای جلوگیری از تصادف ضرورت دارد، بکاهند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در مورد این حادثه اینگونه خبررسانی کرد: این گزارش در ساعت ۴:۲۷ دقیقه صبح، در تماس یکی از شاهدان حادثه با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی، برخورد و واژگونی خودروی پرادو در اتوبان کشوری گزارش شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه های ۱۲ و ۵ به محل اعزام شدند.

در این حادثه معصومه.ف ۲۴ ساله از خودرو به بیرون پرتاب شده و همچنین علی.الف ۲۸ ساله و محسن.الف ۲۶ ساله نیز به دلیل صدمات شدید در داخل خودرو و جان خود را از دست داده و آتش نشانان با تلاش فراوان و با استفاده از دستگاه های هیدرولیک، بدنه خودرو را بُرش داده و اجساد را خارج کردند.

تصادف شدید و حضور آتش نشانی
 
تصادف شدید و حضور آتش نشانی4
 
تصادف شدید و حضور آتش نشانی 1
 
تصادف شدید و حضور آتش نشانی 2