دستگیری باند ۱۲ نفره سابقه دار با ۶۸ فقره سرقت+ تصاویر

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقان منزل، مغازه و داخل خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی که در قالب یک باند ۱۲ نفره فعالیت می‌کردند خبر داد.

سردار عبدالرضا آقاخانی بابیان اینکه در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودروهای وانت مزدا در شهر اصفهان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت در مورد جزییات دستگیری اعضای این گروه گفت: کارآگاهان پس از دو ماه کار ویژه علمی و تخصصی بر روی این پرونده از وجود یک شبکه بزرگ سرقت باخبر شده و توانستند طی یک عملیات گسترده ۱۲ نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند که سه نفر از باند به‌طور مستقیم در سرقت‌ها حضورداشته و ۹ نفر دیگر مال‌خر اموال مسروقه بودند.

وی در مورد اعترافات این باند این‌گونه اظهار کرد: ۱۴ فقره سرقت خودروی وانت مزدا، ۱۳فقره سرقت مغازه، ۳۸ فقره سرقت داخل خودرو ، یک فقره سرقت منزل و سرقت یک محموله خاور حاوی فرش ازجمله اقدامات مجرمانه این باند است که تاکنون به آن‌ها اعتراف کردند.

* کشف سه میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان باند ۱۲ نفره

این مقام ارشد انتظامی استان حوزه فعالیت مجرمانه این باند را در شهرهای اصفهان، کاشان، نطنز، دلیجان و محلات عنوان کرد و افزود: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان بیش از سه میلیارد ریال اموال مسروقه شامل، دستگاه پخش و زاپاس خودرو، فرش، تعدادی خودروی وانت مزدا، لوازم منزل، فرش و اقلام تأسیساتی و ساختمانی کشف‌شده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: هر ۱۲ متهم دستگیرشده اهل و ساکن اصفهان ، معتاد به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و بین ۸ تا ۱۰ فقره سابقه سرقت دارند.

سردار آقاخانی بابیان اینکه تحقیقات بر روی این باند همچنان ادامه دارد از احتمال کشف ابعاد بیشتری از سرقت‌های متهمان خبر داد و گفت: تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی‌شده و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان نیز ادامه دارد.