ویزیت رایگان تودشکی ها با حضور چشم پزشکان اصفهانی/ تصاویر

حضور اکیپ چشم پزشکی به سرپرستی دکتر علی صالحی ریاست بیمارستان فیض اصفهان و دیگر پزشکان و کارشناسان این بیمارستان و ارائه خدمات به ۲۲۰نفر از مراجعه کنندگان و همچنین ارجاع ۲۰نفر جهت اعمال جراحی با کمترین هزینه از جمله خدماتی بود که به همت خیرین تودشکی و با هماهنگی خوبی انجام شد.

گفتنی است، جمعی از مددجویان، توانخواهان بهزیستی کوهپایه و جمعی از مردم بخش کوهپایه مورد معاینه رایگان چشم پزشکی و سنجش بینایی قرار گرفتند.

طی یک اقدام خداپسندانه در سال اقدام و عمل توام با شکر و و سپاس خداوندی که فراوانی نعمت را بر بنده های زمینی اش ارزانی داشت و حس هم نوع دوستی را بر ذات ابر مخلوقش قرار داد جمعی از مددجویان و توانخواهان و مردم بخش کوهپایه با حدود ۴۰۰ نفر مورد سنجش بینایی و معاینه چشم پزشکی رایگان با همکاری بهزیستی کوهپایه و خیریه سید الشهدا ع در محل مجتمع بهزیستی الزهرا کوهپایه قرار گرفتند.

شایان ذکر است پزشکان اعزامی از بیمارستان فیض اصفهان در حرکتی خداپسندانه به این امر خیر همت گماشته و مددجویانیکه پس از معاینه نیاز به عمل و عینک داشته مقرر شد از طریق بیمارستان فیض و پزشکان خیر نسبت به تحویل رایگان عینک و عمل آنان اقدام گردد.

همچنین در طی معاینه بخشدار، شهردار ، اعضای شورای شهر کوهپایه نیز از معاینه چشم مددجویان و معلولین و مردم بخش بازدید به عمل آوردن و در جریان امر قرار گرفتند.

لازم به ذکر است، ۶خرداد حضور متخصص زنان نیز از جمله اقدامات شایسته در منطقه بود.

انتهای پیام/