دهه کرامت پرچم یوسف مصر ایران چشم نابینا و دل کور بینا می‌کند+تصویر

دقایقی قبل حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم در آیین اختتامیه جشنواره ملی آه و آهو کاشان و مراسم جشن ملی زیر سایه خورشید گفت :دهه کرامت با حضور خدام حرم رضوی در داخل و خارج از کشور و پرچم گردانی حرم رضوی همه ایرانیان زایر امام رضا علیه السلام می‌شوند.

 

وی با تاکید بر مهربانی و کرامت ملموس و محسوس  ثامن الحجج گفت:امام رضا علیه السلام آنقدر بی حد و حصر مهربان و با محبت و کرامت است که پرچمش را برای ایرانیان و محبانش در خارج از کشور می فرستد تا آنها که نمی توانند به مشهد بروند با پای دل زایر و عارف به شمس الشموس شوند.

 

به گفته وی، دلهای گمشده ارادتمندان هشتمین خورشید تابناک ولایت و امامت در امانات امام رضا علیه السلام است تا با عنایات وکرامات رضوی مثل گنبد طلایی و سقاخانه طلا شود.

 

رییس اداره تبلیغات حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با تاکید بر اینکه  هر زمان قلب زایر حرم کوی رضا نیز از تپش افتد آقا در قبر وقیامت به ملاقاتش می رود گفت: امشب همه ما با شمس الشموس عهد کنیم و قول بدهیم که در گفتار، رفتار و کردار رضوی باشیم.

 

حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم، با اشاره به اینکه ما در نوکری و خدمت به ثامن الحجج باید چون ضریح به پای حضرت بیفتیم گفت: ضریح امامش همیشه جلوی چشمش است پس ما هم مثل ضریح،  امام رضا علیه السلام را در تمام لحظات زندگی جلوی خود وناظر بر اعمالمان ببینیم.

 

دهه کرامت پرچم یوسف مصر ایران چشم نابینا و دل کور بینا می‌کند

 

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های چندین ماهه تمامی عوامل اجرایی برگزاری جشنواره آه و آهو به همت موسسه خادمین حضرت رضا علیه السلام در کاشان گفت: خدمات ارزشی و اقدامات فرهنگی این خواهران و برادران در ترویج فرهنگی رضوی افتخاری بزرگ برای پدر ومادرهایشان و ایران اسلامی است که به امضای سبز حضرت زهرا سلام الله علیها تایید شده است.

 

به گفته وی،طرح جوانان متعهد و ارزشی کاشانی در برگزاری جشن ملی خورشید و اجرای ویژه برنامه های حضور کاروان زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت در دارالمومنین کاشان اقدامی ارزشمند، سازنده و موثر است.

 

آیین اختتامیه جشنواره ملی آه و آهو همراه با اجرای همایش های آموزشی و کاربردی تخصصی در 11 شب امشب همراه با جشن ملی زیر سایه خورشید و ویژه برنامه های متنوع با حضور خدام حرم رضوی برگزارشد.

 

شایان ذکر است: کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به مدیریت حسین کمیلی، حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم، روحانی،  اکبر خواص فرد مداح کاروان و سیدرضا حسین زاده خادمان دربان کشیک هشتم آستان از مشهد مقدس به دارالمومنین کاشان اعزام شده است تا علاوه بر شرکت در برنامه های اجرایی دهه کرامت به همت موسسه خادمین حضرت رضا علیه السلام در کاشان جشن ملی زیر سایه خورشید را در کنار  شهروندان کاشانی به بزم بنشینند.

 

حضور در مرکز ایتام بهار گیلان، مرکز آموزشی و توانبخشی معلولین ذهنی حرکتی دخترانه شقایق، آسایشگاه معلولین ذهنی وجسمی حرکتی امیرکبیر، دیدار با مددجویان کاشانی در کمیته امداد این شهرستان، حضور در بازار تاریخی کاشان، دیدار با اهالی روستاهای بخش قمصر، نیاسر و برزک و روستای علی‌آبادکویر،عیادت از بیماران سرطانی، دیالیزی و بیمارستان‌های کاشان،اجرای آیین اذان گویی در گوش نوزادان و حضور در زندان از جمله برنامه های این کاروان طی چهار روز حضور پرخیر و برکت خطه ولایت مدار کاشان است.