ادبیات ناپسند روابط عمومی شهرداری اصفهان! اتمام پروژه انجام وظیفه است نه هدیه!

به گزارش افکار نیوز از اصفهان ، در آستانه عید غدیر قرار است از پروژه های شهرداری اصفهان که بعضا تکمیل آن شاهد تاخیر زمانی از موعد مقرر هست ، بهره برداری شود.

اما در چند روز اخیر فضای مجازی و بنر های نصب شده از شهرداری اصفهان که با امضای روابط عمومی شهرداری اصفهان منتشر شده است با ادبیات خاص و با منت گذاشتن بر سر مردم به استقبال افتتاح پروژه ها رفته است.

روابط عمومی شهرداری اصفهان به جای توضیح علت تاخیر چند ماهه در افتتاح پروژه ، از عبارت " هدیه به شهروندان " در تبلیغات شهری خود برای اعلام برنامه های افتتاحیه استفاده کرده است .

روابط عمومی شهرداری اصفهان که مدیریت آن توسط برادر زن یک عضو شورای شهر (آذربایجانی) انجام می شود با ادبیات منت گذاشتن بر سر شهروندان در رابطه با اتمام پروژه های شهری در اصفهان آن را هدیه شهرداری به شهروندان خطاب می کند در حالی که این امور انجام وظیفه است چه برسد به اینکه با تاخیر چند ماهه انجام شود

به گزارش افکار نیوز ، مردم سرمایه های نظام هستند چه برسد به مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان که همیشه از پیشتازان و در صف اول جانفشانی برای این مرز و بود بوده اند و مسئولان بایستی کریمانه و بدون هرگونه منت گذاری به آنان خدمت کنند.