توقیف بیش از ۲ میلیارد موتورسیکلت قاچاق در اصفهان

از کشف و توقیف تعداد چهار دستگاه موتور‌سیکلت سنگین قاچاق در شهر "اصفهان" به ارزش دو میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر ورود چندین دستگاه موتور سیکلت سنگین به شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از تحقیق، بررسی و کسب اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و تعداد چهار دستگاه موتورسیکلت قاچاق شامل دو دستگاه هوندا 1300 سی سی، یک سوزکی 1000 سی سی و یک دستگاه یاماها 1000 سی سی کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش موتورسیکلت‌ها را 2 میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: در این زمینه 4 متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف 24 تن برنج قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف 24 تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حمید امیرخانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد شمال در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون مقدار 24 تن برنج قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی اظهار داشت: کارشناسان ارزش برآورد شده این محموله را یک میلیارد و 100 میلیون ریال عنوان کردند که در این خصوص نیز راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می‌زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مقابله می‌کند.

حادثه عروسی شب گذشته یک کشته و 2 مجروح داشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از منفجر شدن تعدادی ترقه دست ساز و غیر مجاز در یک مراسم عروسی که منجر به کشته شدن یک نفر و مجروحیت دو نفر شد خبر داد.

سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر انفجار تعدادی ترقه دست ساز با حجم بالا در یک مراسم عروسی در منطقه "خوراسگان" شهر "اصفهان" ماموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه ساعت 10 شب گذشته اتفاق افتاد که در اثر آن متاسفانه یک جوان 18 ساله فوت و  دو جوان 25 و 26 ساله به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بارها اعلام شده در مراسم‌ها جشن و عروسی از وسایل انفجاری غیر مجاز و دست ساز استفاده نشود خاطرنشان کرد: متاسفانه هر ساله و در مراسم‌های مختلف مانند جشن‌های عروسی، چهارشنبه آخر سال و دیگر مراسم شاهد استفاده از اینگونه وسایل هستیم که از عموم شهروندان خصوصا نوجوانان و جوانان تقاضا می‌شود هشدارها را جدی بگیرند و برای حفظ سلامت و جان خود و اطرافیان از اینگونه وسایل استفاده نکنند .

تصادف اتوبان امیرکبیر یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برخورد یک دستگاه وانت نیسان با عابر پیاده و جان باختن عابر و مجروحیت راننده نیسان خبر داد.

سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: ساعت 11 و 50 دقیقه شب گذشته ماموران پلیس راه "شاهین شهر-کاشان" از برخورد یک دستگاه وانت نیسان با عابری پیاده در اتوبان "امیرکبیر" باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه وانت نیسان با راننده کامیونی که خودروی خود را کنار جاده متوقف کرده بود برخورد می‌کند که متاسفانه راننده کامیون فوت و راننده نیسان مجروح شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلوی راننده وانت نیسان اعلام کرده‌اند.