جزئیات جدید از تصادفات خونین نائین

غفور راستین به جزئیات این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: بامداد امروز طی تماس با اورژانس 115، 4 دستگاه آمبولانس به محل حادثه که در محور نائین ـ اردکان و براثر واژگونی سواری پژو 405 رخ ‌داده بود اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که در کیلومتر 20 نائین - عقدا رخ‌داده بود، 9 نفر با 4 آمبولانس به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند که همه مصدومان این حادثه تبعه افغان بودند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه در این حادثه 2 نفر در دم جان باختند، تصریح کرد: همچنین 2 مرد ناشناس حدوداً 30 و 40 ساله، 7 مرد 19،20،21،23 و 24 ساله با آسیب به سر و گردن دچار مصدومیت شدند.

وی اظهار داشت: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام ‌نشده است.

برخورد 2 تریلر با بار آهن در محور نائین – اصفهان 3 کشته برجا گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان بیان کرد: همچنین براثر برخورد 2 تریلر کشنده در محور اصفهان- نائین 2 راننده و یک سرنشین در دم جان باختند.

وی افزود: بامداد امروز مأموران پلیس‌راه نائین- یزد از وقوع تصادف وحشتناک جاده‌ای بین دو دستگاه تریلر ولوو و فائو در محور اصفهان ـ‌ نائین باخبر و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

راستین خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان مربوطه عدم توجه به جلوی کامیون کشنده ولوو و برخورد با خودروی فائو اعلام‌شده است.

به گزارش تسنیم، بار هر دو تریلر کشنده آهن بوده است، ازاین‌رو براثر این حادثه آهن‌های قسمت اتاق بار کامیون فائو با اتاق راننده برخورد شدید کرد و به دنبال آن، راننده و کمک‌راننده این خودرو و راننده خودروی ولوو فوت کردند.