۲ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در اصفهان توقیف شد

به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک میلیون و 870 هزار نخ سیگار قاچاق که زیر بار علوفه یک کامیون بنز جاساز شده بود خبر داد.

سرهنگ حسن یاردوستی گفت: مأموران انتظامی شهرستان اصفهان پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی قصد دارد یک محموله سیگار قاچاق را از شمال غرب کشور به این استان وارد کند پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به یکی از ورودی‌های استان اصفهان اعزام و کامیون فرد قاچاقچی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در این عملیات 3 قاچاقچی دستگیر شدند، اظهار داشت: در این زمینه پرونده تشکیل و هر 3 متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ارزش این محموله کشف شده را 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و از شهروندان خواست در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان با تماس به‌موقع با 110، پلیس را در برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز یاری کنند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل با 500 میلیون ریال اموال مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای منزل و کشف 500 میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ مهدی پورغلامحسین گفت: پس از وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان کاشان بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دو سارق حرفه‌ای منزل را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: این 2 سارق در بازجوئی‌های انجام شده به 500 میلیون ریال سرقت لوازم منزل شهروندان اعتراف کردند.

توقیف 2 میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از توقیف یک محموله لوازم یدکی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده فائو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد 80 کارتن لوازم یدکی خودرو فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 2 میلیارد ریال اعلام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچیان کالا در اولویت کاری نیروی انتظامی است و پلیس اجازه فعالیت به مفسدان اقتصادی را نخواهد داد.