سفر هیئتی از نمایندگان مجلس به اصفهان برای بررسی بحران آب

تداوم دوره خشکسالی و در کنار آن، روی زمین ماندن مصوبات 9 ماده‌ای آب سبب شده تا بحران آب در استان اصفهان شدت یافته و آبی برای کشت پاییزه برای کشاورزان شرق اصفهان نیز در نظر گرفته نشود.

با توجه به کمبود بارش‌ها و اجرا نشدن مصوبات شورای عالی آب خطرات ناشی از کمبود آب در استان اصفهان بیش از گذشته احساس می‌شود و در این میان باید به دنبال راه چاره‌ای برای برون رفت از این بحران بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه  در اصفهان با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به اصفهان گفت: مدیری نمی‌تواند به اصفهان بیاید و موضوع آب برای او اولویت نداشته باشد.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به سفر وزیر نیرو به اصفهان بیان کرد: بنده و 18 نفر دیگر از نمایندگان استان اصفهان چندی پیش سوالی از وزیر نیرو را مطرح کردیم، وی به منظور پاسخگویی به این سوال در کمیسیون حاضر شد اما نمایندگان از پاسخ قانع نشدند.

وی با بیان اینکه تلاش‌های نمایندگان مجلس برای حل بحران آب در اصفهان ادامه دارد از سفر هیئتی از نمایندگان مجلس به اصفهان خبر داد و گفت: قرار است برای بررسی این موضوع هیئتی از طرف مجلس راهی اصفهان شود و جزئیات این سفر را به زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد.