۹ اصفهانی براثر استنشاق گاز منو کسید کربن مسموم شدند

طی 24 ساعت گذشته در اصفهان 9 نفر بر اثر استنشاق گاز منو کسید کربن مسموم شدند که یک نفر از آن‌ها در این حادثه جان خود را از دست داد، یکی از این حوادث که براثر بیرون آمدن دودکش آبگرمکن در زینبیه شمالی اصفهان رخ داد سبب فوت یک بانو شد.

مسمومیت ناشی از دود بخاری گازسوز

براساس اعلام مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ظهر امروز نیز در حادثه‌ای دیگر که براثر استنشاق منو کسید کربن ناشی از بخاری گازسوز در شهرک شهید کشوری اصفهان رخ داد، 3 نفر مسموم و به بیمارستان شریعتی منتقل شدند.

مسمومیت 5 نفر در شاهین‌شهر براثر Co

همچنین 5 نفر بر اثر استنشاق Co ناشی از بخاری گازسوز در شاهین‌شهر مسموم شدند که به دلیل هوشیار بودن مصدومان و نزدیک بودن منزل آن‌ها سریعاً توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.

مصدومان این حادثه 5 نفر، شامل یک مرد، 2 زن و 2 کودک بودند.

تصادف دو سواری پراید 7 مصدوم بر جای گذاشت

براثر برخورد دو سواری پراید روبه روی امامزاده سید محمد خمینی‌شهر 7 نفر مصدوم شدند که توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان اشرفی منتقل شدند.

مصدومان این حادثه 3 زن و 4 مرد بودند، 3 نفر از آن‌ها توسط تکنسین‌های اورژانس در محل حادثه درمان و 4 مصدوم آن‌ها به بیمارستان شریعتی منتقل شدند.

علت این حادثه رانندگی در دست بررسی است.

واژگونی پژو پارس 5 مصدوم را راهی بیمارستان کرد

براساس اعلام مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بعدازظهر امروز براثر واژگونی سواری پژو پارس در اتوبان شهید کشوری اصفهان 5 نفر مصدوم شدند که تمامی مصدومان این حادثه رانندگی که 4 زن و یک کودک بودند توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان الزهرا اصفهان منتقل شدند.

واژگونی سواری پارس در محور داران 7 مصدوم داشت

در حادثه دیگری بعداز ظهر امروز در محور داران – بوئین میاندشت سواری پژو پارس واژگون شد و 7 مصدوم بر جای گذاشت. مصدومان این حادثه رانندگی که 2 کودک، 2 زن و 3 مرد بودند توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

خوشبختانه این حادثه رانندگی تلفاتی جانی در پی نداشته است.