زاینده رود آماده بازگشایی

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به بازگشایی رودخانه زاینده رود و لزوم توجه به پاکسازی و بستر این رودخانه پیش از ورود آب به آن اظهار کرد:‌ نیروهای سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از 4 روز گذشته با تمام توان مشغول نظافت بستر رودخانه زاینده رود شده اند.

حمید رضا صبور در حال حاضر 50 نفر از نیروهای سازمان خدمات موتوری با استفاده از 5 دستگاه حمل پسماند در نزدیکی پل های شهر از بالادست رودخانه در حال جمع آوری زباله و آماده سازی بستر آن برای ورود آب هستند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از آماده کردن یک دستگاه جرثقیل این سازمان خبرداد و گفت: در هنگام بازشدن رودخانه کنده های درخت وزن زیادی پیدا کرده و تنها با جرثقیل می توان آن ها را از آب بیرون کشید.

وی ادامه داد: عمده فعالیت های سازمان خدمات موتوری قبل و به هنگام بازگشت آب به بستر رودخانه زاینده رود است چراکه قبل از بازگشایی زباله های فراوانی در بستر آن وجود دارد به همین دلیل برای داشتن رودخانه ای بدون زباله فعالیت های این سازمان اهمیت بیشتری به خود می گیرد.

صبور خاطرنشان کرد: بر اساس تجربه چندین ساله سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان عمده پسماندها مربوط به بالادست بستر رودخانه است در همین راستا نیروهای این سازمان تا 3 روز پس از بازگشایی رودخانه نیز به صورت فوق العاده مشغول فعالیت خواهند بود و پس از آن، فعالیت ها برای نظافت رودخانه به صورت عادی بازخواهد گشت.