توقف بازگشایی مشاغل در سانفرانسیسکوی آمریکا

لندن برید، شهردار شهر سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیای آمریکا روز جمعه اعلام کرد که این شهر ادامه بازگشایی کسب و کارها را که قرار بود از روز سه شنبه از سر گرفته شود، موقتاً متوقف خواهد کرد.

این تصمیم به دلیل افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا و بستری شدن تعداد زیادی از بیماران در سانفرانسیسکو و سراسر ایالات متحده صورت گرفت.

بر اساس این اعلامیه، سانفرانسیسکو به استراتژی خود برای بازگشایی "متفکرانه و آگاهانه"، مطابق با داده ها، اطلاعات و شواهد علمی ادامه خواهد داد و به ایمن ترین شکل ممکن به جلو حرکت خواهد کرد.

در این اطلاعیه آمده است که این شهر اکنون بهتر است که صبر کرده و داده ها را ارزیابی کند تا اینکه کسب و کارها را بازگشایی کند و بعد در آینده مجبور به تعطیلی مجدد شود.

بر اساس این گزارش، اکثر فعالیت ها و مشاغلی که قرار بود روز سه شنبه مجدداً به فعالیت خود ادامه دهند یا ظرفیت خود را گسترش دهند، موقتاً متوقف می شود.

این موارد شامل بازگشایی استخرهای سرپوشیده، سالن های بولینگ و مراکز تناسب اندام و گسترش ظرفیت در مراکز غذاخوری داخلی، عبادتگاه ها و موزه ها می شود.

برید گفت: در طول پاسخ ما به شیوع بیماری کووید_19، (اقدامات صورت گرفته در) شهر سان‌فرانسیسکو تمایل ما را برای انتخاب سخت و بازگشایی با دقت کسب و کارها ثابت کرده است.