رونمایی از پلتفرم جدید ایران‌خودرو برای خودرو‌های خسارت دیده

امروز برنامه‌ی همکاری بیمه ایران و شرکت ایساکو جهت بهره‌برداری و پیاده‌سازی پلتفرم جامع مکان‌محور در حوزه ارائه خدمات‌رسانی سیار به مشتریان و زیان‌دیدگان حوادث رانندگی در سراسر کشور برگزار شد.

رضایی رئیس بیمه ایران در این مراسم، اظهار کرد: بیمه ایران بیش از ۵۶ درصد بیمه نامه شخص ثالث و ۴۸ درصد از بیمه بدنه در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: ۶۰ درصد از خسارت اتومبیل صنعت بیمه از طریق بیمه ایران پرداخت می‌شود. زمانی که شرکت‌های خصوصی دچار مشکل شدند، بیمه ایران به بیش از ۶۵ هزار پرونده رسیدگی و ۱۳۰۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد. از این رو می‌توان گفت مردم به بیمه ایران اطمینان کافی دارند.

این مقام مسئول بیان کرد: در بخش خدمات پس از فروش برای ارائه سرویس‌های خاص ورود کردیم. از جمله می‌توان به این همکاری اشاره کرد. یکی از اقدامات دیگر، حمل خودرو‌های آسیب دیده به تعمیرگاه‌های مجاز، انتقال سرنشین خودرو‌های آسیب دیده و ارزیابی خسارت است. از این رو دیگر نیاز نیست بیمه گذار به جایی مراجعه کند. بلکه کافیست یک تماس با ایساکو بگیرد.

در ادامه مونسان مدیرعامل شرکت ایساکو بیان کرد: اگر فردی تصادف کند می‌تواند با یک تماس، مشکل خود را حل کند. همچنین در این همکاری بازاری کسب می‌شود که با ارائه خدمات استاندارد مردم در این شرایط حساس هزینه‌های زیادی پرداخت نمی‌کنند.