به گزارش افکارنیوز به نقل از دنیای اقتصاد، به این ترتیب دادوستدها با نوسان محسوسي دنبال شد؛ در حالی که صبح روز گذشته با توجه به اینکه قیمتها ریزشی بود، اما موقعیت فروش بر موقعيت خرید برتری داشت.

به گفته فعالان بازار آتی، دلیل این روند نزولی علاوه بر افت نرخ ارز و اونس جهانی، گمانه‌زنی‌ها پیرامون نتایج مذاکرات سوم خرداد باشد که این نتایج تاثیر بسزایی در روند بازار خواهد گذاشت.

به گفته آگاهان، خبر مهم دیگر در بازار سکه آتی، دو برابر شدن حجم معاملات قراردادها طی هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل بود. فعالان بازار سکه آتی پیش‌بینی کرده‌اند تا پایان اعلام نتیجه مذاکرات و نوسانی شدن نرخ ارز و اونس جهانی، بازار به این روند نزولی ادامه خواهد داد.

به این ترتیب مبادلات روز گذشته قیمت سکه خردادماه در محدوده ۶۴۳ تا ۶۵۱ هزار تومان معامله شد که ۹۰/۱ درصد افت قیمتی داشت، سکه تیرماه نیز در محدوده ۶۳۰ تا ۶۶۳ هزار تومان معامله شد که افت ۱۱/۱ درصدی را تجربه کرد، سکه تحویل مرداد‌ماه نیز در محدوده ۶۷۰ تا ۶۷۸ هزار تومان معامله شد که با افت ۴۰/۱ درصدی همراه شد و سکه شهریور‌ماه نیز در محدوده ۶۷۴ تا ۶۹۶ هزار تومان معامله شد که با افت ۸۸/۰درصدی همراه شد.