به گزارش افکارنیوز، هدايت مدير عامل شهر جديد پرديس در گفتوگو با ايسنا، در حالي كه از آغاز ثبتنام واحدهاي مسكن مهر پرديس در خردادماه خبر داد، گفت: قرار است چهار هزار واحد در شهر جديد پرديس تا پايان شهريورماه به متقاضيان تحويل داده شود.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۳ هزار واحدی که جزو تعهدات ما در این شهر بوده است، چهار هزار واحد تا قبل از عید افتتاح شد که برخی از متقاضیان در واحد‌های خود ساکن شده‌اند.

هدایت با بیان این‌که بسیاری از متقاضیان که واحد‌های خود را قبل از عید دریافت ‌کرده‌اند، در اواخر خرداد‌ماه جابه‌جا می‌شوند، بیان کرد: از آنجایی که خرداد‌ماه آغاز فصل نقل‌وانتقالات است، انتظار می‌رود در پایان این ماه متقاضیانی که واحد‌های خود را قبل از عید تحویل گرفته‌اند، در پردیس ساکن شوند.

مدیر عامل شهر جدید پردیس گفت: مابقی واحد‌ها نیز تا پایان سال جاری مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

وی درباره پیمانکارانی که قیمت هر متر از واحد مسکن‌های مهر را بیش از ۳۰۰ هزار تومان را دریافت کردند، اظهار کرد: از همان ابتدا نیز مدنظر ما همان قیمتی بوده است که در قرار‌داد اولیه برای متقاضیان تعیین شده است.

مدیر عامل شهر جدید پردیس افزود: مردم نیز براساس همان قرار‌داد اولیه‌ای که با پیمانکار داشته‌اند، پول‌های خود را واریز کردند.

هدايت با بيان اينكه شايد پيمانكاري در يك پروژه ضرر و در ساير پروژههاي مسكن مهر سود كرده باشد، بيان كرد: ولي اين موضوع ارتباطي به متقاضيان ندارد و بايد همان رقمي را كه پيش از آن در قرارداد تعيين شده است را پرداخت كند و سود و ضرر پيمانكار تاثيري بر كاهش يا افزايش قيمت مسكن مهر ندارد.