تثبیت سهمیه بنزین ۹۶% کارت‌های سوخت

به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، پيش از تميد مهلت تثبيت سهميه بنزين ۴۰۰ توماني ذخيره شده در كارتهاي سوخت تا آخر خردادماه ۸۶ درصد كارتهاي سوخت نسبت به يك بار عمل سوختگيري مبادرت كرده بودند كه اين رقم اكنون به ۹۶ درصد رسيده است.

طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دارندگان کارت‌های هوشمند سوخت خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت به منظور تثبیت مشخصات کارت و محاسبه باقیمانده و حفظ سهمیه بنزین در کارت‌های هوشمند سوخت خود باید تا ۳۱ خرداد امسال با مراجعه به یکی از جایگاه‌های سوخت کشور، حداقل نسبت به یک نوبت سوخت گیری اقدام کنند.

بر این اساس شخصی که در این مدت اقدام به سوخت‌گیری می‌کند، سهمیه باقی مانده یارانه‌ای، نیمه یارانه‌ای و آزاد وی محاسبه و به صورت فیزیکی در کارت وی درج خواهد شد که از طریق نمایشگر دستگاه نیز قابل مشاهده است.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای تثبیت سهمیه نیازی به سوختگیری نیست بلکه تنها انجام عملیات سوخت‌گیری برای حفظ کامل سهمیه کافی است.

جليل سالاري تاكيد كرد افرادي كه تاپايان زمان مشخص شده اقدام به حداقل يك بار عمليات سوختگيري نكنند، سهميه آنها به طور كامل حفظ نميشود و شركت پخش هم در اين زمينه مسوول و پاسخگو نخواهد بود.