به گزارش افکارنیوز، محمدرضا فرزين در گفتوگو با ايسنا، درباره مسائل مطرح شده مبني بر اجراي فاز دوم قانون هدفمندي يارانهها با روش جديد به گونهاي كه قيمت حاملهاي انرژي ثابت مانده اما ميزان يارانه نقدي افزايش يابد، اظهار كرد: در ستاد هدفمندي يارانهها هيچ وقت چنين مسئلهاي مطرح نشده است.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه پس آیا چنین امری شایعه‌ای است که در راستای اجرای فاز دوم مطرح شده است؟ گفت: این‌ مسائل شایعه‌ است و تا به حال در ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها بررسی نشده است.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها در ادامه درباره اینکه گفته شده دولت اعلام کرده بودجه مربوط به سال ۹۱ به ویژه بخش مربوط به هدفمندی را بررسی می‌کند، تصریح کرد: جمله‌ای از قول من مطرح شده که گفته‌ام بودجه قرار است در ستاد هدفمندی بررسی شود اما بنده هیچ جا چنین حرفی را نزده‌ایم.

فرزین در ادامه گفت: بحثی که از قول فرد دیگری مطرح شده این است که مصوبه مربوط به هدفمندی در بودجه را به ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها می‌بریم تا بررسی کنیم.

وي تاكيد كرد: بررسي بودجه مربوط به هدفمندي لازم است؛ زيرا بايد آمادگي لازم را براي اجراي فاز دوم كسب كنيم كه اين امر هيچ مغايرتي با قانون ندارد.