چطور با سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه به سود برسیم؟

 با سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته و با اطمینان کافی می‌توانید دفعات سرمایه‌گذاری خود را هم بیشتر کنید. با خرید ملک می‌توانید به اخذ شهروندی ترکیه و پاسپورت هم فکر کرده و راحت‌تر به آن‌ها دست پیدا کنید.

چطور با سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه به سود برسیم؟

 

شیوه‌های متنوعی برای سرمایه‌گذاری در کشور همسایه یعنی ترکیه وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه است. با این شیوه می‌توانید به سوددهی دست‌یافته و مشکلات کمتری داشته باشید. ممکن است که به شیوه‌های دیگر اعتماد چندان زیادی وجود نداشته باشد و سود و زیان با هم آمیخته شود. اما با سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته و با اطمینان کافی می‌توانید دفعات سرمایه‌گذاری خود را هم بیشتر کنید. با خرید ملک می‌توانید به اخذ شهروندی ترکیه و پاسپورت هم فکر کرده و راحت‌تر به آن‌ها دست پیدا کنید.

برای داشتن زندگی بهتر، خروج از ایران و دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه می‌تواند شیوه‌ای عالی باشد. درگذشته، باید حداقل یک ملک ۱ میلیون دلاری در این کشور خریداری می‌کردید تا امکان دریافت پاسپورت فراهم می‌شد. اما در قوانین جدید تنها با خرید خانه در ترکیه به ارزش ۴۰۰ هزار دلار  می‌توانید پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کنید. شما با این کار به‌نوعی یک سرمایه‌گذاری موفق را هم شروع کرده و می‌توانید شروع قدرتمندی را تجربه کنید. ترکیه کشوری متصل به اقتصاد آزاد جهانی است و نه‌تنها به پاسپورت ترکیه می‌رسید، بلکه فرصت حضور موفق در بازار جهانی را نیز با این کار خواهید داشت.

سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه راهی مطمئن

سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه راهی مطمئن​

شرکت‌های زیادی در زمینه سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه فعالیت می‌کنند و ایرانیان بخش اعظمی از مهاجرین این کشور را تشکیل داده و به همین دلیل، حضورشان در این نوع سرمایه‌گذاری هم بالاتر است. انبوهی از پروژه‌های متعدد در این کشور وجود دارد که انبوه بوده و سرمایه‌گذاران می‌توانند اقدام به خرید خرد یا کلان املاک موجود در این کشور کنند. آمارها نشان می‌دهد که قیمت مسکن در طول چند سال اخیر، روند روبه‌رشد را در این کشور داشته است و این رشد نسبت به نرخ ارز این کشور نیز بالاتر بوده است. این افزایش به‌صورت مستمر انجام شده و تغییرات غیرمنطقی و غیراصولی مانند ایران را تجربه نمی‌کند.

این روند سبب می‌شود که علاقه به سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه نیز بسیار بیشتر باشد. املاک در کشور دارای هزینه‌های مناسبی در زمینه خرید هستند و با تسهیلات خاص هم می‌توانید اقدام به این کار کنید. هزینه خرید پایین بوده، اما در آینده سود آن برای شما قابل‌توجه خواهد بود. در نظر داشته باشید که نرخ مالیات هم فرایند آسانی در این کشور دارد و کاملاً می‌توانید روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید. تنوع املاک هم در شهرهایی مانند استانبول و آنتالیا بیشتر بوده و می‌توانید از مناطق آپارتمان‌نشین، سواحل و موارد دیگر به سراغ گزینه‌های موردعلاقه خود بروید.

مزایای خرید املاک در ترکیه

اگر به دنبال زندگی ایده‌آل در کشوری باکیفیت‌تر هستید، می‌توانید ترکیه را انتخاب کرده و به سراغ سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه بروید. این کشور در جذب توریست هم بسیار موفق بوده و همین سبب شده است که اقتصاد در این کشور پویا و حساب شده جلو برود. نرخ ارز تورم بسیار پایینی دارد و می‌توانیم از این کشور به‌عنوان مقصدی برای دوران بازنشستگی نیز یاد کنیم. اهداف تجاری خود را می‌توانید به این شیوه دنبال کرده و از املاک خود برای تأسیس شرکت یا اضافه‌کردن مستأجر به املاک خود استفاده کنید. البته سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه یک سری هزینه‌های جانبی هم خواهد داشت.

مزایای خرید املاک در ترکیه

این هزینه‌های جانبی را می‌توانید با یک مشاور پرداخت کرده و کارهای خود را اصولی جلو ببرد. با سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه باید به هزینه انتقال و تهیه سند ملکی هم توجه کرده و به هزینه‌های بیمه و هزینه‌های ثبت هم توجه کنید. ترجمه مدارک و هزینه‌هایی مانند گزارش ارزیابی نیز وجود خواهد داشت. مجموعه اویار گروپ یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید به سراغش رفته و مشاوره‌های لازم را در زمینه‌های مختلف دریافت کنید. این مشاوره‌ها در راستای خواست و اهداف شما بوده و بسته به میزان سرمایه و علاقه فرد ارائه خواهد شد. تنوع بسیار خوبی از پروژه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری ملکی در ترکیه هم در این مجموعه وجود دارد.

سرمایه‌گذاری اصولی با اویار گروپ

سرمایه‌گذاری در زمینه خرید خانه در استانبول و به‌طورکلی کشور ترکیه، مزایای به همراه دارد که با همراهی تیم اویار گروپ می‌توانید اقدام به این کار کنید. پروژه‌های ریزودرشت بسیاری توسط این گروه در ترکیه اجرایی شده است و به‌راحتی با انتخاب پروژ‌ه‌های مدنظر خود، می‌توانید از مشاوره‌های لازم هم استفاده کرده و مراحل خرید را طی کنید. از مزایای همراهی با تیم اویار گروپ در این زمینه می‌توانید به موارد زیر اشاره کنیم.

  • تنوع عالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری
  • دریافت سریع پاسپورت و اقامت کشور ترکیه
  • همراهی تیم‌های متخصص و آزموده با سرمایه‌گذاری
  • قراردادهای همکاری رسمی در سریع‌ترین زمین ممکن
  • صداقت و پشتیبانی کامل توسط تیم اویار

شما می‌توانید به سایت evyargroup.com مراجعه کرده و تمامی مراحل مربوط به خرید خانه و اقامت در کشور ترکیه را مطالعه کنید. مقاله‌های جالبی هم برای آگاهی بیشتر شما ارائه شده است. با تماس از طریق شماره‌تلفن ۹۰۵۵۴۵۷۰۹۰۹۰+ هم می‌توانید مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. تمامی سؤالات خود را مطرح کرده و با آگاهی کامل وارد عمل شوید.