رییس سازمان هواپیمایی: فعال‌سازی ۹۰ فرودگاه کشور در برنامه است

محمد محمدی‌بخش روز شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن رفسنجان با بیان اینکه در صنایع ملی و حوزه های هایتک پیشرو هستیم تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی در بخش اعظمی از فناوری های روز دنیا پیشگام و نرخ رشد سرعت علمی ما بی نظیر است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: ایران به عنوان قلب تپنده کشورهای اسلامی منطقه و مروج فرهنگ مقاومت در بلندترین قله هاست که دشمن از این دستاوردها خشمگین است و بیکار نمی نشیند.

وی اظهار داشت: دشمن فکر نمی کرد ایران تا ۲۲ بهمن امسال دوام بیاورد و با همه ابزار و رسانه های در اختیار برخی را فریب دادند و ضعف ها را بزرگنمایی کردند، اما سنت الهی جور دیگری رقم خورد.

محمدی بخش خاطر نشان کرد: امروز حضور میلیونی مردم ایران در سراسر ایران اسلامی، باطل السحر همه نیرنگ ها و خدعه هایی شد که دشمنان اسلام با اتاق های فکرشان عرضه کرده بودند.

وی افزود: امروز میراث شهید حاج قاسم سلیمانی را داریم که با خدمت به مردم، ایثار و فداکاری به عنوان الگو در تمام جهان اسلام مطرح است؛ ما امروز دنبال این تفکر هستیم که خدمت مسئولان بدون خودنمایی و برای رضای خدا و مردم باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: دولت سیزدهم با همبستگی و با وجود همه مشکلاتی که در پیش رو دارد، هم قسم شده که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم با تلاش شبانه روزی خدمتگزار باشد.

وی همچنین گفت: برای انجام پروازهای روزانه عتبات عالیات اقدامات خوبی انجام شده و اعتقاد داریم حوزه هواپیمایی پیشران توسعه و صنعت است.

محمدی بخش تصریح کرد: در حوزه راه و شهرسازی رفسنجان اقدامات و مصوبات خوبی انجام شده است، هر چند در حوزه نهضت ملی مسکن کوتاهی هایی داریم اما با اقداماتی که انجام شده شاهد گشایش هایی خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین به طرح مهم آغاز عملیات آبرسانی از خط انتقال آب خلیج فارس طی روزهای اخیر در رفسنجان اشاره و بیان کرد: دولت سیزدهم عزم جدی برای اتمام بموقع این پروژه دارد.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.