به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در بیانیهای انتقاد خود را از عملکرد اقتصادی و گرانیهای اخیر اعلام کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمود احمد‌ی‌نژاد

ضمن عرض سلام و آرزوی توفیق برای حضرتعالی و دولت قابل احترامتان همانطور که باید مستحضر باشید در روزهای اخیر موجی از گرانی‌های سنگین گریبان ملت صبور ایران را گرفته است.

شاید در ابتدا این افزایش قیمت‌ها را در مرور زمان و اتخاذ سیاست‌های تیم اقتصادی حضرتعالی را جهت بهبود اوضاع در اذهان خود متصور می‌شدیم، اما این دلگرمی‌ها نیز نتیجه‌ای ندارد و متاسفانه امروز شاهد آن چیزی هستیم که برخی سیاست‌های شما هرگز نباید اتفاق می‌افتاد.

قطعا انتقادی که به صورت جد به حضرتعالی وارد می‌دانیم، توجه بیش از حد به مسائل سیاسی و عدم عنایت کافی به هیجانات و اتفاق‌های اقتصادی می‌باشد.

این در صورتی است که ما اطمینان داریم که توجه به مسائل معیشتی و اقتصادی مردم به بهترین وجه موجبات یکدلی و پویایی جامعه دینی و ولایتمداران را در جهت نیل به اهداف دولت حضرتعالی محقق می‌سازد.

هر چند که وظیفه خود می‌دانیم از اقدامات بی‌نظیر دوران مسئولیت شما، مخصوصا در دولت نهم که در عرصه‌های مختلف اقتصادی مانند طرح بزرگ مسکن مهر و هدفمند سازی یارانه‌ها، که سایر دولت‌ها حتی جرات حرکت به سوی آن را هم نداشتند، در راستادی تحقق شعار عدالت محوری و توسعه پایدار صورت گرفت، تشکر نماییم.

لیکن از اتفاقی که برای دولت هفتم و هشتم افتاد، شما را برحذر می‌داریم. اتفاقی که منجر به سیاست‌زدگی و دعواهای رایج و عادی دولت‌های مذکور شد.

از این رو ما دانشجویان بسیجی دانشگاه تربیت مدرس به مثال همیشه و طبق رسالت معین خود ضمن حمایت از عملکرد مثبت حضرتعالی در بسیاری از بخش‌ها به صورت بسیار جدی به حضرتعالی توصیه توجه واقعی، عینی و عملیاتی به افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و همچنین نظارت موثر بر وزرا و تیم اقتصادی دولت جهت انسجام و بهبود شرایط ناهنجار و غیر صعودی قیمت‌ها را به شما داریم.

امید است با تلاشی که ناشی از دغدغههای تفکر سوم تیر و گفتمان خستگیناپذیر سابق شما در تصورمان تداعی میکنیم به زودی شاهد بهبود بازار و ثبات قیمتها باشیم.