خرید مستقیم دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل از تصفیه آسا

افزایش کیفیت آب مصرفی اهمیت بسیار زیادی دارد و در تمام شهرها سعی بر آن است که همه ی افراد به آبی سالم دسترسی داشته باشند. به دلیل آلاینده های فراوان آب، تنها روش کلرزنی در تصفیه خانه های شهری نمی تواند پاسخگوی حذف کامل آلودگی های آب باشد. به همین دلیل دستگاه های آب تصفیه کن خانگی ساخته شده اند تا با تصفیه مجدد آب مصرفی به افزایش کیفیت و سلامت آن کمک کنند.

به علت تنوع بالای دستگاه های تصفیه آب، آشنایی با بهترین برند ها و سیستم های تصفیه به ما در انتخاب و خرید یک دستگاه مناسب کمک می رساند. به همین دلیل ما در این مطلب انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اصل را بررسی کرده و به معرفی برندهای آب تصفیه کن تایوانی می پردازیم که پر فروش ترین و بهترین تصفیه آب های خانگی در ایران می باشند.

دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

  • اسمزمعکوس

فرایند RO یا اسمز معکوس بهترین روش کاهش املاح و سختی آب می باشد که برای اولین بار در آمریکا کشف شده است. دستگاه های تصفیه آب مینروا Minerva دارای سیستم اسمز معکوس در مدل های دارای 6 الی 8 مرحله فیلتر تولید می شوند که هر چه فیلترهای تصفیه آن بیشتر باشد کیفیت آب خروجی آن نیز افزایش می یابد. در یک دستگاه 6 مرحله ای اسمزمعکوس، فیلتر های تصفیه آن ترتیب زیر قرار می گیرند:

فیلتر های پایین تصفیه آب مینروا که به آن ها پیش تصفیه گفته می شوند شامل فیلتر پرو پیلن برای حذف رسوبات، فیلتر کربن اکتیو برای حذف مواد شیمیایی و کلر و فیلتر کربن بلاک برای از بین بردن بو و مزه ی نا مطبوع آب.

در مرحله ی چهارم فیلتر ممبران تصفیه آب که مهم ترین قسمت تصفیه آب می باشد و کار اسمز معکوس بر عهده ی آن است قرار می گیرد. این فیلتر میلیون ها منافذ ریز دارد و برای این که بتواند املاح ریز آب را جدا کند نیاز به فشار زیاد آب دارد. این کار توسط یک پمپ انجام می شود و با فشار زیادی که بر آب وارد می کند آن را راهی ممبران کرده و به این ترتیب املاح و آلاینده های ریز آب تا 0001/0 میکرون به دام می افتند. پس از این مرحله آب وارد مخزن می شود و به دلیل راکد ماندن در آن کمی بو و مزه می گیرد که فیلتر پست کربن وظیفه ی از بین بردن آن را دارد و در انتها فیلتر مینرال املاح مفید آب که در مرحله چهارم توسط ممبران حذف شده بود را به آب بر میگرداند و سختی آب را تنظیم می کند.

دستگاه های تصفیه کننده آب اسمز معکوس زیر سینکی هستند و قابلیت اضافه کردن فیلتر های دیگری را نیز دارند که در ادامه انواع دستگاه های 7 و 8 مرحله ای آن را نیز توضیح خواهیم دارد.

بهترین عملکرد را در میان دستگاه آب تصفیه کن خانگی مینروا، مدل 8 مرحله ای اکسیژن ساز دارد و این طبیعتا به علت کامل‌ تر بودن تعداد و ترتیب قرارگیری فیلتر تصفیه آب این مدل است. در مدل 8 مرحله ای مینروا، فیلترهای سه گانه تصفیه آب مینروا در مراحل ابتدایی املاح درشت موجود در آب آلوده آشامیدنی همچون شن و ماسه و گل و لای، کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را حذف و تصفیه کامل می‌کند.

فیلترهای کربنی موجود در مراحل دوم و سوم این دستگاه کاملا کربن گیاهی بوده و از پوسته نارگیل تولید شده‌اند. در مرحله سوم فیلتر کربن بلاک به محافظت از فیلتر ممبران (قلب اصلی سیستم اسمز معکوس) می‌پردازد. فیلتر اصلی مینروا که ممبران اسمز معکوس بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آمریکایی فیلمتک (Filmtec) و گلد تورای است، یک فیلتر ریزبافت 13 لایه است که املاح بسیار مضر و سرطان زایی همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم و املاح دیگر کوچکتر از 0,0001 میکرون را از آب آشامیدنی حذف نموده و توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا زیر 100 را دارد. این فیلتر دارای پساب فاضلاب است و پس از تصفیه املاح مضر آنها را به فاضلاب هدایت می‌کند و آب تصفیه شده نیز به تانک تصفیه آب مینروا خواهد رفت.

فیلتر شماره پنجم آب تصفیه کننده خانگی مینروا Minerva فیلتر کربن خطی به شیرین نمودن بو، طعم و رنگ آب کمک شایانی می‌کند و از طعم تلخ آب تصفیه شده جلوگیری خواهد نمود. فیلتر مینرال معدنی ساز مینروا در مرحله ششم، املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه‌ی آب آشامیدنی حذف و تصفیه شده بودند همچون کلسیم، منیزیم، سدیم، بی کربنات را در آب آشامیدنی غنی سازی می‌کند تا سختی آب بیش از اندازه کاهش پیدا نکند و آب تصفیه شده برای بدن انسان ضرر نداشته باشد.

فیلتر مرحله هفتم یعنی فیلتر قلیایی کننده (آلکالاین) آب آشامیدنی، با افزایش سطح ph آب آشامیدنی شهری، هم از مضرات آب اسیدی برای معده و در کل سلامت بدن جلوگیری می کند و هم خواص آب قلیایی برای سلامت بدن انسان را به آب آشامیدنی می‌افزاید. از مهم‌ترین و بهترین خواص آب قلیایی برای بدن انسان، داشتن خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی می‌باشد.

فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز O2+ یا O2PLUS مینروا با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب سالم آشامیدنی، بدن را همیشه هیدراته نگه می‌دارد. هیدراته بودن بدن انسان باعث شادابی و شفافیت پوست می‌گردد و همچنین از بروز لک‌های پوستی بر روی صورت جلوگیری خواهد کرد. این مدل از برند تصفیه کننده آب مینروا، کامل‌ترین و پرفروش‌ترین تصفیه آب خانگی در ایران محسوب می‌شود و یک دستگاه تصفیه آب حرفه‌ای تمام عیار است.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

  • اولترافیلتراسیون

سیستم اولترا فیلتراسیون UF به حذف مواد جامد و مواد شیمیایی آب می پردازد. دستگاه های UF بدون برق و پمپ می باشند که با فیلتر های پیش تصفیه ای که دارند به خوبی رسوبات و گل ولای و گاز های شیمیایی مثل کلر را از بین برده و طعم و بوی آب را نیز بهتر می کنند. سیستم اولترا فیلتراسیون برخلاف اسمز معکوس فیلتر ممبران ندارد به همین علت آلاینده های کمتری را حذف می کند. این دستگاه ها به دلیل آن که در لحظه آب را تصفیه می کنند مخزنی هم ندارند. تصفیه آب UF مناسب کسانی است که می خواهند یک دستگاه کوچک و نسبتا ارزان قیمت داشته باشند تا رسوبات و کلر آب آشامیدنی خود را حذف کنند و سختی آب زیادی ندارند.

هرچند باید این را حتما در نظر داشته باشید که یک سیستم یو اف الترافیلتراسیون توانایی کاهش سختی آب و حذف آلاینده های بسیار ریز موجود و محلول در آب لوله کشی شهری را نداشته و سختی آب قبل و بعد از نصب دستگاه بدون پمپ و مخزن آنچنان تفاوتی با هم نخواهد داشت. یک سیستم ارزان قیمت بدون پمپ و مخزن تنها کلر و کلرامین را از آب آشامدنی تصفیه مینماید. البته یک سری ممبران های سیستم بدون پمپ و مخزن وجود دارند که به صورت الیافی در دستگاه قرار میگیرند که آنها هم یک دهم توانایی فیلتر ممبران اسمز معکوس و یک دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس را نخواهند داشت.

  • قلیایی

تصفیه آب خانگی یونیزه قلیایی مینروا یکی از انواع دستگاه هایی است که از سیستم اسمز معکوس بهره مند هستند و پس از 6 مرحله تصفیه آب دارای یک فیلتر قلیایی کننده می باشند. این فیلتر PH آب را تنظیم می کند و آن را به عددی بالاتر از 7 می رساند که سختی استاندارد آب آشامیدنی است. هم چنین با اضافه کردن املاح معدنی مثل کلسیم و پتاسیم خواص مفید آن را نیز حفظ می کند.

با یونیزه شدن آب آنتی اکسیدان های فراوانی به آن وارد می شود که برای بدن بسیار مفید هستند. آب قلیایی برای جلوگیری از پوکی استخوان، دیابت و مشکلات خشکی پوست بسیار موثر است. هم چنین کسانی که مشکلات گوارشی و رفلاکس معده دارند توصیه می شود که این نوع آب را در رژیم غذایی خود قرار دهند. آب یونیزه شده به دلیل خاصیت قلیایی که دارد از رشد توده های سرطانی در بدن جلوگیری می کند و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

معرفی مارک های آب تصفیه کن تایوانی

  • مینروا

اگر یک آب تصفیه کن حرفه ای و کامل می خواهید برند مینروا را پیشنهاد می کنیم. تصفیه آب مینروا که از سیستم تصفیه RO برای جداسازی املاح و آلاینده های آب استفاده می کند از پیشرفته ترین و به روز ترین فناوری ها بهره مند است. این دستگاه با فیلتر ممبران آمریکایی که دارد املاح آب و سختی آن را تا 99 درصد کاهش دهد و در عین حال مواد معدنی آن را حفظ می کند. این برند انواع دستگاه های تصفیه آب را با سیستم های تصفیه مختلف مثل قلیایی و ... تولید کرده تا پاسخگوی سلایق تمام مصرف کنندگان باشد.

از مدل های مختلف تصفیه آب مینروا میتوان به مدل 6 مرحله ای مینروا معدنی ساز دارای فیلتر حفظ کننده املاح معدنی مفید، 7 مرحله ای یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی دارای فیلتر آلکالاین جهت افزایش پی اچ آب آشامیدنی مصرفی روزانه، 8 مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز دارای فیلتر او دو پلاس o2plus که کامل ترین و پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران محسوب میشود که هم فیلتر قلیایی و هم معدنی ساز دارد و علاوه بر آنها باکتری های مضر آب را نیز حذف و تصفیه مینماید. 8 مرحله ای لامپ یو وی دار اشعه ماورا بنفش جهت انگل زدایی و میکروب زدایی و ویروس کشی آب چاه خانگی مورد استفاده قرار میگیرد.

برند مینروا با دارا بودن استاندارد جهانی بهداشت NSF و گواهی سازمان بهداشت جهانی WHO و دیگر استانداردها و گواهی های لازم برای سلامت بدن انسان بدون شک معتبرترین گزینه برای خرید و تصفیه ی آب آشامیدنی میباشد. از مزایای دیگر این برند میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. بهره گیری از سیستم اسمز معکوس بروزترین روش تصفیه ی آب شهری
  2. بهره گیری از فیلترهای کربن گیاهی ساخته شده از پوسته نارگیل
  3. بهره گیری از قطعات و انواع فیلتر تصفیه آب کاملا تایوانی
  4. دارای فیلتر ممبران اسمز معکوس آمریکایی مارک فیلمتک Filmtec
  5. دارای فیلتر آب شیرین کن خانگی برای حذف بو، طعم و رنگ تلخ آب
  6. دارای فیلتر مینرال معدنی ساز برای حفظ املاح معدنی مفید پس از تصفیه
  7. دارای فیلتر یونیزه قلیایی کننده آب و افزایش خواص ضد سرطانی آنتی اکسیدان قوی
  8. دارای فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز جهت حذف باکتری های مضر موجود در آب
  9. دارای مخزن ذخیره تحت فشار جهت نگهداری آب تصفیه شده در زمان قطع برق و آب

نیترات حاصل از زباله‌های صنعتی و باران‌های اسیدی حاصله از دود و مواد شیمیایی موجود در هوا که توسط باران به خاک های زیر زمینی انتقال پیدا می‌کند، توسط تصفیه خانه‌ها حذف و تصفیه نخواهند شد.

نیترات بدون شک از مضرترین ذرات سرطان‌زا موجود در آب آشامیدنی است. نیترات یک ماده شیمیایی با فرمول -NO3 است. نیترات موجود در آب آشامیدنی یک تهدید برای سلامتی تمام رنج سنی به خصوص برای نوزادان است، که باعث بیماری “سندروم نوزاد کبود” می‌شود که در آن توانایی انتقال اکسیژن خون کاهش می‌یابد.

انواع محصولات اسمزی معکوس مینروا با دارا بودن غشا نیمه تراوا اسمزی، توانایی حذف و کاهش کامل تصفیه نیترات توسط یک دستگاه تصفیه آب در آب آشامیدنی را به خوبی دارند و می‌توانید با خیال راحت از آب تصفیه شده استفاده کنید.

قطعا پس از نصب تصفیه کننده آب مینروا، بررسی این که آب آشامیدنی درست تصفیه می‌شود و سختی TDS آب به خوبی کاهش پیدا کرده، وظیفه تکنسین نصب می‌باشد. این کار با یک دستگاه تی دی اس متر و سختی سنج آب آشامیدنی انجام می‌شود که هم سختی آب آشامیدنی شهری و هم سختی آب تصفیه شده از مینروا را به شما نشان می‌دهد و به صورت استاندارد سختی آب تصفیه شده توسط کارشناس زیر عدد 100 به شما تحویل داده خواهد شد، تا خیالتان از عملکرد درست و نحوه کار دستگاه تصفیه مینروا راحت باشد.

تی دی اس سختی آب، به میزان املاح محلول در آب آشامیدنی گفته می‌شود که معمولا در آب شهری بالا 200 و در برخی مناطق تهران و کرج بین 300 الی 500 است. اما برای آب تصفیه شده این عدد می‌بایست زیر 100 باشد که توسط کارشناسان تصفیه آسا بررسی و سختی آب تنظیم خواهد شد.

اگر سختی آب آشامیدنی بالا باشد، نشان دهنده میزان کلر، نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم است که مضرات بسیار زیادی برای بدن انسان دارند. آلومینیوم موجود در آب شهری باعث آلزایمر زودرس و تشدید آلزایمر می‌گردد.

پزشکان بر این باورند که برخی بیماری‌های عصبی می‌توانند با مصرف آب ناسالم تشدید شوند و یکی از همین بیماری‌ها آلزایمر است، که با مصرف آب تصفیه نشده باعث تشدید و بروز زودرس در بدن انسان می‌گردد. با این حال از مزایای آب شیرین کن خانگی مینروا، حذف کامل املاح مضری همچون آلومینیوم است که از بروز و تشدید عوارض آلزایمر جلوگیری خواهد کرد.

قطعات و اجزای تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب مینروا همگی یک سیستم خوب را برای پاکیزه و سالم نمودن آب آشامیدنی راه اندازی می‌کنند. در پک نصبی تصفیه آب مینروا، آچار تعویض فیلتر تصفیه آب وجود دارد که می‌توانید در صورت داشتن اطلاعات فنی در زمان تعویض فیلتر تصفیه آب مینروا، خودتان نیز فیلترهای سه گانه تصفیه آب را تعویض نمایید که البته نیاز به دانش کربن گیری تصفیه آب نیز دارد.

شلنگ مورد نیاز برای اتصال انواع اجزای تشکیل دهنده همچون ورودی آب شهری به دستگاه، ورودی فیلتر پنجم به تانک تصفیه آب، خروجی فیلتر مرحله آخر به شیر بهداشتی روی سینک و خروجی پساب فاضلاب به میزان لازم در پک نصب موجود است. شیر استیل و سه‌راه استیل نیز برای گرفتن سه راهی و دریافت ورودی آب شهری به دستگاه در پک موجود است.

تانک تصفیه آب مینروا که بهترین مخزن تصفیه آب در ایران نیز محسوب می‌گردد، دارای یک شیر مخزن است که روی آن بسته می‌شود و واشر خاص خود را دارد که آب بندی لازم برای مخزن تحت فشار را انجام می‌دهد. حوزینگ‌های پایینی تصفیه آب سه فیلتر به صورت عمودی داخل محفظه‌ها در خود جای می‌دهند که یک هوزینگ شفاف می‌باشد تا اشباع و کثیف شدن فیلتر مرحله اول را به خوبی به شما نشان دهد.

شیر برقی و شیرهای پرشر و لو پرشر در آب شیرین کن خانگی مینروا باعث جلوگیری از هدر رفتن بیش از اندازه آب می‌شوند و همچنین، در فشار بالا و فشار پایین یا در زمان قطع آب و برق پمپ دستگاه را از برق قطع می‌نماید تا به قطعات برقی دستگاه فشار وارد نشود و عمر مفید دستگاه کاهش پیدا نکند.

پمپ تصفیه آب تایوانی مینروا نیز که یک پمپ 220 ولت قوی و توانا برای عبور آب از فیلتر ممبران است. دستگاه مینروا Minerva دارای یک شیر میکس برای تنظیم سختی آب آشامیدنی تصفیه شده است. همچنین شیر میکس در زمان تعویض فیلتر نیز برای کربن گیری تصفیه آب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مینروا یک ترانس و آداپتور تقسیم برق نیز دارد که عبور برق به شیرهای برقی و پمپ دستگاه را مدیریت مینماید.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

  • سافت واتر

تصفیه آب سافت واتر یکی از بهترین دستگاه های تایوانی می باشند که بیش از 7 دهه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است. این برند تایوانی مهم ترین و بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب خانگی است و با تولید دستگاه های اسمز معکوس با قدرت تصفیه کنندگی بالا مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. سافت واتر از دستگاه ها ی اقتصادی در بازار است که کیفیت و عملکرد بسیار خوبی هم دارد. فیلتر ممبران استفاده شده در دستگاه های سافت واتر قدرت جذب زیادی دارد و خلوص آب را تا 99 درصد بالا می برد. هم چنین خواص معدنی آب را حفظ کرده و سختی آب را نیز کنترل می کند. این برند انواع تصفیه آب های 6 و 7 و8 مرحله ای را در مدل زیر سینکی روانه ی بازار کرده است که از سیستم ای قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز بهره مند می باشند.

  • سی سی کا

سی سی کا را بهترین برند دستگاه  تصفیه آب می دانند. این برند هم در تولید دستگاه های اسمز معکوس فعالیت می کند و هم  قطعت و لوازم جانبی آن ها طراحی و تولید می کند که بسیار خوش ساخت و با کیفیت می باشند. تصفیه آب های سی سی کا با بهره گیری از فناوری اسمز معکوس باعث کاش املا  سختی آب می شود. سیستم ها یقلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز در دستگاه های سی سی کا استفاده می شود که هر کدام کاررد متفاوتی دارد. فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی، پمپ قوی و کم مصرف و مخزن آنتی باکتریال از جمله ویژگی های دستگاه های سی سی کا می باشد.

نکات مهم در خرید تصفیه آب خانگی

توجه به راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب به شما در انتخاب بهترین دستگاه کمک خواهد کرد. یکی از معیار های دستگاه صفیه آب اورجینال شناسنامه ی اصالت و تاییدیه های آن می باشد. گواهینامه های بین المللی NSF , FDA,CE ,QE از جمله تاییدیه های بین المللی هستند که برند های معتبر از جمله دستگاه های تایوانی آن ها را در اختیار دارند. این تاییدیه ها نشان دهنده ی سلامت دستگاه و کیفیت آب خروجی آن می باشند.

انتخاب روش تصفیه دستگاه نیز مهم است. ابتدا شناخت از نوع آب محل سکونت و سختی آن داشته باشید و سپس دستگاه مناسب آن را انتخاب نمایید.

یکی دیگر از نکات مهم در خرید تصفیه آب خانگی ضمانت بی قید و شرط دستگاه است که با خرید از نمایندگی های معتبر و رسمی این ضمانت نامه همراه با خدمات پس از فروش دستگاه به شما ارائه می شود.

فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب

شرکت تصفیه آسا مرکز خریدی معتبر و نمایندگی رسمی برند های تایوانی می باشند که بهترین مارک آب تصفیه کن را با مناسب ترین قیمت دستگاه تصفیه آب به مشتریان خود ارائه می دهد.

 این شرکت با سابقه ای نزدیک به یک دهه خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب را نیز در اختیار دارد که می توانید با مراجعه به وب سایت تصفیه آسا، در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه تصفیه آب اصل تایوان خود را خریداری نمایید. برای مشاوره و راهنمای خرید نیز می توانید با کارشاسان مجرب این شرکت تماس بگیرید تا شما را در خرید دستگاه مناسب راهنمایی کنند. ارسال و نصب رایگان دستگاه، ارائه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش نیز از دیگر خدمات این مجموعه می باشد.