جوایز دلاری در جشن روز پیتزای بیت کوین!

برخی از رویدادها در تاریخ آن‌چنان ارزشمند هستند که در تقویم آورده می‌شوند و همه ساله برای آنها بزرگداشت یا جشنی در نظر گرفته می‌شود. در دنیای ارز دیجیتال نیز رویدادهای خاصی ثبت شده که بدون آنها این بازار این شور و هیجان را هیچ‌گاه تجربه نمی‌کرد.

به احتمال زیاد می‌دانید که سلطان ارزهای دیجیتال بیت کوین است که در یک دهه اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و توانسته خودش را به کل دنیا ثابت کند. شاید برایتان جالب باشد که داستان ظهور و مشهور شدن این دارایی رمزنگاری شده با پیتزا نیز گره خورده است. در این مطلب شما را با روز شگفت انگیز پیتزای بیت کوین و جوایز خاص آن آشنا خواهیم کرد.

4

روز پیتزای بیت کوین

حدود 13 سال پیش فردی به نام لازلو هانیس دست به معامله‌ای زد که می‌توان آن را شروع سیر صعودی بازار کریپتوکارنسی دانست. این برنامه‌نویس فلوریدایی در سال 2010 به‌ازای دو پیتزا 10هزار بیت کوین پرداخت کرد که در آن روزها ارزش تقریبی 41 دلار داشت.

اکثر متخصصان معتقدند که با انجام این معامله پیوند ارز دیجیتال با دنیای واقعی رقم خورد و توجه افراد زیادی به این نوع دارایی جلب شد. ارزش این دو پیتزا در دوران اوج قیمت‌ها چیزی حدود 690 میلیون دلار می‌شد و باید قبول کرد که این پیشرفت اتفاقی و تصادفی نبوده است.

از آن پس فعالین در حوزه رمزارز 22 ماه می را به عنوان روز پیتزای بیت کوین معرفی کردند و آن روز را جشن گرفتند. یکی از طرفداران این زمینه به نام آنتونی پمپلیانو در یکی از سال‌ها به 10 شهر مختلف سفر کرد و برای گرامیداشت این رویداد 10 هزار پیتزا فروخت. در ادامه می‌خواهیم در مورد کارنوال‌های مربوط به این روز با شما مطالبی را به اشتراک بگذاریم.

رویدادهای مهم ماه پیتزای بیت کوین

اگر شما به تازگی به این دنیای پر هیجان وارد شده‌اید بهتر است بدانید که شرکت‌ها و صرافی‌های زیادی در این مناسبت رویدادهایی راه می‌اندازند تا علاقه‌مندان بتوانند جایزه‌هایی را از آن خود کنند. شما نیز می‌توانید از این فرصت‌ها استفاده کنید و جوایز دلاری بگیرید.

پاسخ دادن به یک سوال

یکی از رویدادها را صرافی کوینکس راه انداخته که همه می‌توانند در آن شرکت کنند و تنها چالش آن پاسخ دادن به یک سوال بسیار ساده است. در این مورد شما باید تنها به این سوال که با 7 دلار پیتزا می‌خرید یا بیت کوین پاسخ دهید. برای پاسخ تنها باید صفحه رسمی اینستاگرام کوینکس فارسی (@Coinexfarsi_official) را دنبال کنید.

با ثبت یک نظر شما نیز می‌توانید با دیگر کاربران برای دریافت جایزه 340 دلاری با دیگران رقابت کنید. مدت زمان معین شده برای ثبت این نظر از 11 اردیبهشت تا 1 خرداد است و هنوز فرصت کافی برای این کار وجود دارد.

سوپرایزهای ویژه، چالش CETer و دریافت کوپن‌های کوینکس از دیگر کارنوال‌های این ماه هستند. برای دریافت جوایز دلاری ماه پیتزای بیت کوین کار چندان سختی پیش رو ندارید و می‌توانید با کوینکس در رویدادهای مختلفی شرکت کنید.

جمع بندی

یکی از بهترین راه‌ها برای سرمایه‌گذاری در عصر حاضر ورود به بازار کریپتوکارنسی است که در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشت. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با روز پیتزای بیت کوین و برخی از رویدادهایی که به این مناسبت برگزار می‌شود، آشنا کنیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با به وبسایت صرافی کوینکس سر بزنید!