لوکاکو در اینتر میلان می ماند| تصمیم نهایی لوکاکو

لوکاکو پس از تنها یک فصل حضور در چلسی تصمیم گرفت که با قراردادی قرضی بار دیگر به اینتر برگردد. 

قرارداد این بازیکن 30 ساله که تابستان گذشته به سن سیرو برگشته بود در پایان فصل به پایان رسید و چلسی و اینتر مذاکرات را برای مشخص کردن شرایط او از سر گرفتند. 

مدیران چلسی حاضر نیستند که با انتقال قرضی دوباره او که با قراردادی 113 میلیون یورویی به لندن رفته بود موافقت کند و تنها در صورتی آماده توافق با اینتر خواهد بود که آنها خواهان خرید دائمی این بازیکن باشند.

اما شرایط مالی این باشگاه ایتالیایی هم به آنها اجازه نمی‌دهد که لوکاکو را به صورت دائمی در این پنجره نقل و انتقالاتی به خدمت بگیرند. این مهاجم بلژیکی در ابتدای بازگشتش به اینتر نمایش خوبی از خود ارائه نکرد اما رفته رفته شرایط تغییر کرد و او در هفت بازی آخرش در لیگ ایتالیا هفت گل به ثمر رساند. 

 

1886932

همین باعث شده که مدیران و کادر فنی این تیم به دنبال راه حلی برای حفظ او باشند و روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که اینتر قصد دارد پیشنهاد قرضی جدیدی به چلسی ارائه کند که این بار بند اجباری خرید در آن گنجانده شده است. 

آنها آماده هستند تا لوکاکو را در تابستان آینده با 30 میلیون یورو به خدمت بگیرند که پایین‌تر از مبلغ 40 میلیون یوروی در نظر گرفته شده از سوی چلسی است، اما این احتمال وجود دارد که دو طرف بر سر این موضوع به توافق برسند.