احراز هویت اجباری کوکوین (KuCoin)، بهترین صرافی جایگزین؟

کوکوین به طور رسمی شرایط جدید خود را اعلام کرد. حالا دیگر هیچ کاربری نمیتواند بدون احراز هویت در این صرافی فعالیت داشته باشد. برای جزئیات بیشتر همراه ما باشید.

اجباری شدن احراز هویت در صرافی کوکوین

صرافی سنگاپوری کوکوین هم سرانجام مجبور شد احراز هویت را برای کاربران اجباری کند. پیش از این صرافی، صرافیهای زیادی بودند که احراز هویت را برای کاربران خودشان اجباری کردند.

کوکوین به طور رسمی اعلام کرد که پس از 24 تیرماه (برابر 15 جولای میلادی) احراز هویت را برای کاربران اجباری خواهد کرد.

از بخت خوش کاربران، پس از این تاریخ همچنان امکان برداشت برای آنها وجود خواهد داشت اما دیگر نمی توانند سرمایه جدیدی را به صرافی منتقل کنند. آنها همچنین می توانند با سرمایه فعلی خود در صرافی پس از تاریخ مشخص شده در بازار اسپات معامله داشته باشند.

شرایط جدید کوکوین به ضرر ایرانیان است؟

100درصد به ضرر ایرانیان است! ایرانیان داخل ایران به دلیل شرایط تحریمی امکان احراز هویت ندارند و انجام این کار ریسک بالایی به همراه دارد. علاوه بر ایران کشورهای دیگری مانند سوریه نیز چنین وضعیتی دارند.

صرافی هایی مانند بایننس و کوکوین که شرایط احراز هویت را اجباری کرده اند عملا امکان فعالیت ایرانیان داخل را در چنین صرافیهایی از بین برده اند.

در چنین شرایطی چه کاری میتوان انجام داد؟ تنها راه این است که به صرافیهای آزادتری پناه برد که امکان بروز چنین مشکلاتی را تا حد امکان نداشته باشند.

02

بهترین جایگزین برای KuCoin کدام گزینه است؟

پس از تجربه صرافی KYC و اتفاقی که در آن رخ داد بهتر است برای انتخاب بعدی موارد مهمی را لحاظ کنیم تا به سرنوشت این صرافی برای بار دوم دچار نشویم.

در نقطه اول باید صرافی را انتخاب کنیم که با ایرانیان روابط خوبی داشته باشد. یعنی ایرانیان به دلیل شرایط تحریمی در این صرافی احساس عدم امنیت نکنند.

در مرحله دوم نیز صرافی باید شرایط آزادی را برای احراز هویت مشخص کرده باشد تا کاربران بتوانند با دست باز درباره این موضوع خودشان تصمیم بگیرند.

کوینکس یک انتخاب خوب است؟

صرافی CoinEx صرافی است که تمام شرایط لازم را داراست. این صرافی معتبر و امن از روابط بسیار خوبی با ایرانیان برخوردار است و از سویی دیگر شرایط آزادانه ای را برای احراز هویت مشخص کرده است.

شما میتوانید با یک تحقیق ساده درباره فعالیتهای انسان‌ دوستانه کوینکس در ایران و شرایط احراز هویت آن آگاه شوید. در این صرافی شما مجبور به احراز هویت نیستید و میتوانید آزادانه به معامله بپردازید.

جمع بندی

براساس تحقیقات، کوینکس یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزینی با کوکوین است. کوکوین با شرایط جدید و احراز هویت اجباری کاربران ایرانی خود را که جمعیت کمی هم نیستند از دست خواهد داد.

این کاربران همگی به سمت صرافی های آزادی مانند کوینکس حرکت خواهند کرد و معاملات را از سر خواهند گرفت. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.