چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم؟

آیا به ارسال پیامک برای بازاریابی در کسب و کار خود فکر کرده‌اید؟ ارسال پیامک انبوه برای داشتن یک استراتژی بازاریابی موفق به عنوان ابزاری مناسب، ضروری است. ارسال پیامک انبوه، مزایا و معایب خود را دارد. ارسال پیام‌ها به‌صورت فردی می‌تواند زمان بر باشد اما زمانی که بازاریابی پیامکی انبوه به درستی اجرا شود، می‌تواند به طور موثر مردم را به سمت یک محصول یا خدمات سوق دهد. اگر قبلاً از پیامک برای بازاریابی استفاده نمی‌کردید، به شما اطمینان می‌دهیم که ارسال پیامک انبوه بهترین سیستم بازاریابی است. با این حال، این محتوا را جمع‌آوریم کردیم تا نحوه ارسال پیامک انبوه برای بازاریابی را به شما آموزش دهیم!

پیامک انبوه چیست؟

پیامک انبوه به معنی ارسال تعداد زیادی پیامک است که از طریق اپراتورهای تلفن همراه انجام می‌شود. برای ارسال و دریافت پیام‌های انبوه به پنل پیامکی نیاز دارید. در فراپیامک، بسته‌های پیامکی مختلفی موجود است و این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که به تعداد مورد نیاز، شماره تلفن اضافه کنند و این شماره‌ها را می‌توانند به روش‌های مختلفی مدیریت و فیلتر نمایند.

با ویژگی‌های پنل پیامکی پیشرفته، می‌توان پیام‌ها را برای ارسال در زمان‌ها یا روزهای خاص برنامه‌ریزی کرد؛ شرکت‌ها، بانک‌ها برای تبلیغات و کنترل خرید مشتری، و برندهای مصرف‌کننده برای اهداف مختلفی از جمله سرگرمی و بازاریابی، از ارسال پیامک انبوه استفاده می‌کنند. پیامک انبوه معمولاً برای هشدار، یادآوری، بازاریابی و همچنین، برای اطلاعات و ارتباط بین کارکنان و مشتریان استفاده می‌شود.

نحوه ارسال اس ام اس انبوه؛ چگونه اس ام اس تبلیغاتی بفرستیم؟

پیامک تبلیغاتی پیامی است که توسط یک برند به مشتریان یا مخاطبان ارسال می‌شود و آن‌ها را از تبلیغات، تخفیف‌ها و پیشنهادات مطلع می‌کند. بازاریابان، کمپین‌های تبلیغاتی را برای افزایش تعامل با مشتری و فروش بیشتر اجرا می‌کنند.

شرکت‌ها می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی را فقط برای مشتریان بالقوه یا شماره‌های انتخابی ارسال کنند. این نوع ارسال پیامک می‌تواند به برند شما کمک کند تا مشتریان جدیدی جذب کنید و در نتیجه، فروش بیشتری را به دست آورید. با استفاده از یک سرویس قابل اعتماد برای ارسال پیامک تبلیغاتی، به راحتی می‌توانید از این مزایا بهره‌مند شوید.

بانک شماره موبایل را از کجا تهیه کنم؟

02

برای ارسال پیامک تبلیغاتی به بانک شماره موبایل نیاز خواهید داشت، این بانک‌های شماره موبایل به صورت طبقه بندی شده براساس شهر و استان در سامانه پیامکی موجود هستند، به عنوان مثال اگر بخواهید به افرادی که در تهران زندگی می‌کنند و پیش شماره آن‌ها 0912 است، پیامک ارسال کنید، سامانه پیامکی شما تمامی شماره تلفن‌ها را به‌صورت طبقه‌بندی شده در دسترس شما قرار می‌دهد تا بتوانید از آ‌ن‌ها به راحتی استفاده کنید.

از مهم‌ترین ویژگی سامانه‌های اس ام اس، داشتن بانک شماره موبایل بروز رسانی شده است تا شما بتوانید به مخاطبان خود دسترسی داشته باشید و درگیر پیداکردن شماره موبایل نباشید.

نحوه ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه به سراسر ایران و خارج از کشور

03

 

تهیه پنل پیامکی از فراپیامک، به شما، امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی به تمام استان‌ها و شهرهای ایران و همچنین خارج از ایران را نیز می‌دهد.

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی به‌صرفه‌تر است و نحوه محاسبه هر پیامک براساس پیش شماره و نوع پنل پیامکی که خریداری می‌کنید، محاسبه می‌شود؛ به‌عنوان مثال برای ارسال پیامک از پیش شماره 2000 در پنل چهارم فراپیامک (پرنیان)، 939 ریال پرداخت خواهید کرد. برای مقایسه تعرفه های پنل پیامکی، می‌توانید از صفحه مربوطه در سایت فراپیامک دیدن نمایید.

پنل پیامک فراپیامک

ارسال پیامک تبلیغاتی، بهترین و به‌صرفه‌ترین ابزار تبلیغاتی است که توسط پنل پیامک فراپیامک ارائه می‌شود، فقط کافیست بعد از تهیه پنل پیامک از آدرس https://farapayamak.ir، متن هدف‌مند خود را نوشته، مخاطبان خود را انتخاب و در زمان مناسب اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید، با ارسال اس‌ام‌اس تبلیغاتی می‌توانید برای کسب و کار خود برندسازی انجام دهید و نام کسب و کار خود را در ذهن مخاطب پررنگ‌تر کنید.