احداث دومین جایگاه سوخت در بزرگراه یادگار امام (ره)

مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ با اشاره به تقاضای بالای سفر در منطقه گفت: با توجه به اینکه تعداد جایگاه‌های سوخت موجود در منطقه پاسخگوی تقاضای این منطقه نیست، احداث جایگاه سوخت در بزرگراه یادگار امام (ره) پیش‌بینی شد.

وی افزود: این جایگاه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام (ره) پایین‌تر از رستوران‌های فرحزاد، در زمینی به مساحت ۳ هزار و یکصد مترمربع احداث  می‌شود.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به وجود یک جایگاه سوخت در مسیر جنوب به شمال یادگار امام (ره) گفت:  براساس نیاز سنجی صورت گرفته در حال حاضر  رانندگان  برای سوخت گیری مجبور به طی کردن مسافت طولانی و رسیدن به مسیر جنوب به شمال بزرگراه هستند و همین موضوع  حجم تردد و مشکلات ترافیکی را در این محدوده موجب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه پروژه احداث جایگاه سوخت با مشارکت سرمایه گذار در حال اجرا است، ادامه داد: برای ساخت جایگاه شرایطی مانند ایمنی، موضوع‌های ترافیکی و... وجود دارد که سرمایه‌گذار مجوز‌های لازم را از شرکت پخش و پالایش دریافت کرده است.

شهردار منطقه ۲ کاهش طول صف جایگاه‌ها، تسریع در امر اجرای جایگاه سوخت و امکان سرویس دهی با ایمنی کافی و خدمت رسانی بهتر به شهروندان را از دستاورد‌های این طرح برشمرد.

احداث دومین جایگاه سوخت در بزرگراه یادگار امام (ره)