سرای ایرانی در تهران سه راه افسریه افتتاح شد؟

سرای ایرانی در تهران افتتاح شد، آدرس سرای ایرانی در تهران کجاست؟ شعبه سرای ایرانی در تهران کجاست؟ شماره تلفن سرای ایرانی در تهران چند است؟ مرکز خرید سرای ایرانی در تهران کجاست؟ فروشگاه سرای ایرانی در تهران را چطور پیدا کنیم؟ شماره سرای ایرانی در تهران چیست؟ افتتاح سرای ایرانی در تهران انجام شد؟ محل احداث سرای ایرانی در تهران کجاست؟ آدرس سرای ایرانی در تهران اسلامشهر چیست؟ سرای ایرانی تهران افسریه افتتاح شد؟ سرای ایرانی تهران امروز باز است؟ سرای ایرانی کجای تهران است؟ آدرس سرای ایرانی تهران افسریه دقیقا کجاست؟ سرای ایرانی تهران تلفن چند است؟

سرای ایرانی در تهران

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، سرای ایرانی در تهران افتتاح شد. سرای ایرانی به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های تجمیعی در ایران در سال 94 با هدف حمایت از تولید داخلی به وجود آمد. این مجموعه با آغاز فعالیت، نه تنها به ترویج محصولات داخلی اهمیت داد، بلکه با تأکید بر کیفیت و قیمت مناسب، راحتی خرید برای مشتریان را در اختیار قرار داد.

حالا بعد از شعبه های مختلف در اقصی نقاط ایران این بار جدیدترین شعبه سرای ایرانی در تهران افتتاح شد.

سرای ایرانی

آدرس سرای ایرانی در تهران

سرای ایرانی در تهران با گذر از مراحل مختلف توسعه و تحول، امروز به عنوان بزرگترین هایپر مارکت تهیه کالای خانه و جهیزیه شناخته می‌شود. این مسیر پررونق و پر از افتخار، نشان از اعتماد و حمایت قابل توجه مشتریان ایرانی دارد.

آدرس سرای ایرانی در تهران: تهران، افسریه، خیابان دهقان.

شعبه سرای ایرانی در تهران

سرای ایرانی با افتخار دارای چهار شعبه فعال در نقاط مختلف کشور است. این شعبات با ارائه خدمات با کیفیت و تنوع محصولات، به گسترش شبکه‌ی فروشگاهی این هایپر مارکت کمک کرده‌اند.

شعبه اصلی سرای ایرانی در قم

آدرس: قم، (سرای ایرانی)

تلفن: ۰۲۵۳۱۰۲

شعبه ۱ سرای ایرانی در اصفهان

آدرس: اصفهان، آبشار سوم، شهرک شهید کشوری

شعبه ۲ سرای ایرانی در کاشان

آدرس: کاشان، میدانگاه آقا، مجتمع نگین

شعبه ۳ سرای ایرانی در تهران

آدرس: تهران، افسریه، خیابان دهقان

این شعبات با موقعیت‌های مختلف خود، به مشتریان امکان دسترسی آسان به محصولات با کیفیت را فراهم می‌کنند.

03

شماره تلفن سرای ایرانی در تهران

شماره تلفن سرای ایرانی ۰۲۵۳۱۰۲ است

مرکز خرید سرای ایرانی در تهران کجاست

گفته می شود مرکز خرید سرای ایرانی در تهران، افسریه، خیابان دهقان است.

ساعت کار سرای ایرانی در تهران

ساعت کار سرای ایرانی در تهران از 9 صبح تا 12 شب می باشد.

04

محل احداث سرای ایرانی در تهران

محل احداث سرای ایرانی در تهران، افسریه خیابان دهقان است.

آدرس سرای ایرانی در تهران اسلامشهر

سرای ایرانی در تهران اسلامشهر شعبه ای ندارد.

سرای ایرانی تهران امروز باز است؟

بله. بعد از افتتاح سرای ایرانی تهران افسریه این فروشگاه همه روزه باز است.

سرای ایرانی کجای تهران است؟

سرای ایرانی در افسریه خیابان دهقان است.

05

آدرس سرای ایرانی تهران افسریه

آدرس سرای ایرانی تهران افسریه، خیابان دهقان می باشد.

معرفی مجموعه سرای ایرانی

ما مجموعه ای هستیم که در سال ۱۳۹۴ به منظور حمایت از تولید داخلی و حذف واسطه ها و صرفه جویی در زمان و تسهیل امر خرید برای شما هموطنان ارجمند، با ارائه کالاهایی با کیفیت بالا و همچنین قیمتی کاملا مناسب و رقابتی در شهر مقدس قم، شاه‌راه مواصلاتی کشور شروع به کار کردیم.

به لطف اعتماد شما در مدت زمان بسیار کوتاهی به بزرگترین هایپر مارکت تخصصی تهیه جهیزیه در کل کشور تبدیل شدیم و سهم عمده­‌ای از تامین بازار لوازم خانگی، فرش دستباف و ماشینی، مبلمان و کالای خواب، لوستر، لوازم ورزشی، موکت و کالای دیجیتال کل کشور را به دست آوردیم.

در آذر ماه سال ۱۳۹۹ برای ادامه حرکت در راستای آرمان اصلی شرکت که همانا حمایت از تولید ملی و احترام به مشتری می باشد ، فضای فروشگاه را به بیش از ۵۰هزار متر مربع افزایش دادیم تا بتوانیم با فراهم کردن تنوع بسیار بالایی از اجناس مختلف، قدرت انتخاب شما را در زمان خرید بالا ببریم.

در راستای استقبال پر شور مردم و با هدف رفاه حال هم میهنانمان، در تیر ماه سال ۱۴۰۱ در اصفهان، سرای ایرانی را افتتاح کردیم.

ما با نوآوری در فراهم کردن شرایط متنوع خرید اقساطی و ارسال رایگان کالا به سراسر کشور، پایه گذار سبک جدیدی از مشتری‌مداری هستیم.