نحوه ثبت نام وام فرزند دوم

وام فرزند دوم یکی از طرح‌های حمایتی دولت از خانواده‌های ایرانی است که به منظور حمایت از خانواده ها برای فرزند آوری داده می شود.

وام فرزند دوم به خانواده هایی که فرزند دوم را به دنیا بیاورند داده می شود.

مبلغ وام فرزند دوم

مبلغ وام فرزند دوم برای هر فرزند، مبلغ ۶۰ میلیون تومان است. این وام با نرخ سود ۴ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.

نحوه ثبت نام وام فرزند دوم

ثبت نام وام فرزند دوم به صورت اینترنتی و از طریق سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند به نشانی ve.cbi.ir انجام می‌شود.

نحوه ثبت نام وام فرزند دوم

مراحل ثبت نام وام فرزند دوم

برای ثبت نام وام فرزند دوم، باید مراحل زیر را طی کنید:

۱. به سایت ve.cbi.ir مراجعه کنید. ۲. بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. ۳. اطلاعات اولیه خود را مانند شماره همراه، کد ملی و نوع مشتری (حقیقی یا حقوقی) وارد کنید. ۴. هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. ۵. اطلاعات هویتی خود را مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل تولد، تابعیت، وضعیت تاهل و ... وارد کنید. ۶. اطلاعات تماس خود را مانند شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل وارد کنید. ۷. کد ملی فرزند دوم خود را وارد کنید. ۸. برای احراز هویت، باید مدارک هویتی خود را مانند کارت ملی، شناسنامه و کارت پایان خدمت یا کارت معافیت از خدمت سربازی را اسکن کرده و در سامانه بارگذاری کنید. پس از بارگذاری مدارک، باید یک عکس پرسنلی از خود را نیز در سامانه بارگذاری کنید. ۹. پس از انجام احراز هویت، کد رهگیری ثبت نام برای شما پیامک می‌شود. ۱۰. پس از تایید اطلاعات شما توسط بانک مرکزی، وضعیت ثبت نام شما از طریق سامانه قابل مشاهده خواهد بود.

نکات مهم

برای ثبت نام در سامانه، باید شماره همراه شما فعال باشد.

برای احراز هویت، باید از دوربین و اسکنر باکیفیت استفاده کنید.

زمان انتظار برای دریافت وام، پس از تایید اطلاعات شما توسط بانک مرکزی، معمولاً ۲ تا ۳ روز کاری است.

سخن پایانی

ثبت نام وام فرزند دوم یک فرآیند ساده و سریع است. با طی کردن مراحل ذکر شده در این مطلب، می‌توانید به راحتی در این سامانه ثبت نام کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.