ثبت نام ایران خودرو برای مادران فرزند دوم در دی ۱۴۰۲

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

شرایط تبدیل اختیاری خودروی طرح جوانی جمعیت

به اطلاع نمایندگان محترم می رساند شرایط تحویل زودتر از موعد برای مشتریان تارا دستی با اولویتهای تابستان ۱۴۰۲ ویژه طرح جوانی جمعیت به صورت اختیاری ایجاد شده است در صورت تمایل مشتریان فوق می توانند طی مدت ۷ روز نسبت به واریز وجه اقدام نمایند مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت های مذکور اطلاع رسانی شده است در صورت عدم تمایل مشتریان شرایط برای دریافت خودروی ثبت نامی ایشان متعاقباً اعلام خواهد شد.

طرح جوانی جمعیت

خودرو خودروی قابل عرضه برنامه فروش موعود

تارا دستی پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه ای ۱۰۵۹۰۰ ۹۰ روزه

توضیح : این شرایط کاملاً اختیاری است و مشتری در صورت عدم تمایل می تواند خودروی ثبت نام شده خود را متعاقباً و پس از فراخوان مجدد ، ثبت نام و واریز وجه نماید.

ثبت نام طرح مادران ایران خودرو تیر ۱۴۰۲

متقاضیان‌ عادی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌پلاس دوگانه‌سوز و دناپلاس توربودستی و همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت (مادران) برای دریافت دو خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک و سورن‌پلاس دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند از  (پنجشنبه ۱ تیر ماه) تا روز دوشنبه ۱۲ تیر ماه برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

طبق شرایط انصراف از ثبت نام ایران خودرو، درصورت انصراف مشتری و همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار (شرایط عمومی و اختصاصی) در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام پژو ۲۰۷ TU ۳ متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری بدون سود انصراف حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌شود و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نیست.

…….

 

طرح های قبلی

 براساس بخشنامه ۴۵۸۴ ایران خودرو، این مرحله، صرفا جهت ثبت نام اولویت‌های سوم تابستان ۱۴۰۲ بوده که موعد تحویل‌شان برای شهریورماه ۱۴۰۲ اعلام شده باشد. این گروه از متقاضیان، بعد از دریافت پیامک از سوی شرکت ایران خودرو، می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو جهت ثبت نام نهایی اقدام نمایند.

ثبت نام ایران خودرو برای مادران فرزند دوم در دی ۱۴۰۲

مادرانی که تولد دومین فرزند و بالاتر در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ به بعد هست، می‌توانند به ثبت نام مرحله دوم فروش یکپارچه اقدام  نمایند.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان اولویت اول فروش فوق العاده طرح مادران به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می‌توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

ثبت نام خودرو در سایت هریک از خودرو ساز‌ها به صورت مجزا انجام می‌گیرد و مادران باید برای ثبت نام خودرو‌های طرح جوانی جمعیت را انتخاب کنند؛ و نیاز به مدرک خاصی نیست، خود شرکت‌ها زمان قرعه کشی از اداره ثبت احوال استعلام می‌گیرند.