دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی بانک مسکن+ شرایط

کارکنان اصناف و شرکت‌های طرف قرارداد بانک مسکن که نیاز مالی در ابعاد خرد دارند و مایلند تا نیازهای خود را در کمترین زمان ممکن برطرف کنند، باید در یکی از شعب آن سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده باشند تا بتوانند برای تسهیلات کارگشای این مجموعه درخواست بدهند.

سقف این وام برای اعضای هیئت مدیره شرکت ۳۰ میلیون تومان اعلام شده، حداکثر میزان تسهیلات مذکور برای مدیران ۲۰ میلیون و برای پرسنل شرکت ۱۰ میلیون تومان اعلام شده است. به منظور ضمانت بازپرداخت این تسهیلات، همکاران امکان ضامن شدن ضربدری یکدیگر را دارند. سقف مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به ۱۲ ماه می‌رسد و نرخ سود آن ۲۳ درصد اعلام شده است.

 شرایط دریافت وام ۳۰ میلیونی بانک مسکن و اقساط وام آن

لازم به ذکر است این تسهیلات به افرادی تعلق می‌گیرد که در سازمان یا مجموعه طرف قرارداد بانک مسکن، حداقل دو سال سابقه کار داشته باشند. اقساط این تسهیلات در ابتدا از حقوق پرسنل کم می‌شود.

با توجه به سقف وام هیئت مدیره، نرخ سود و زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط ۲ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۲۹۰ تومان خواهد بود. کل سود این میزان تسهیلات ۳ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۴۷۶ تومان بوده و رقم وام و سود آن با هم به ۳۳ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۴۷۶ تومان می‌رسد.

 

 

دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی بانک مسکن+ شرایط