گوشت قرمز امروز 25 بهمن در بازار چند؟

با احتساب نرخ دام زنده باید قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی و گوساله در محدوده ۴۲۰ تا ۴۵۰ هزار تومان عرضه شود و فروش با نرخ‌های بالاتر گرانفروشی است.

 رئیس شورای تامین‌کنندگان دام گفت: با توجه به افزایش زایش‌های پاییز و حجم واردات هیچ کمبودی در عرضه گوشت قرمز ماه رمضان و ایام نوروز نداریم.

 منصور پوریان، رئیس شورای تامین‌کنندگان دام بیان کرد: هم اکنون گوشت گرم و منجمد وارداتی با قیمت‌های مناسبی عرضه می‌شود که این امر منجر به کاهش و منطقی شدن قیمت گوشت داخلی خواهد شد.

به گفته او، با توجه به زایش‌های مناسب پاییز و فراوانی عرضه گوشت‌های وارداتی در هفته‌های آتی شاهد روند کاهشی قیمت در بازار خواهیم بود.

پوریان ادامه داد: بنابر آمار جمعیت دام مولد کشور از ۲۲ میلیون راس فراتر رفته که این رقم بسیار خوبی است.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: با توجه به جمعیت دام کشور و حجم واردات هیچ کمبودی برای عرضه گوشت قرمز در ایام ماه مبارک رمضان و شب عید وجود ندارد.

او افزود: با احتساب نرخ دام زنده باید قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی و گوساله در محدوده ۴۲۰ تا ۴۵۰ هزار تومان عرضه شود و فروش با نرخ‌های بالاتر گرانفروشی است.

این مقام مسئول گفت: بر اساس آخرین آمار مرکز آمار ایران کشتار دام در دی‌ماه کاهش یافته است، هر چند طبق روال معمول در دی ماه دام‌های میش و ماده بیشتر از سایر دام‌ها کشتار می‌شوند، اما امسال با افزایش واردات، کشتار کاهش یافت که در نهایت این امر منتج به حفظ دام‌های ماده برای ماه‌های آتی خواهد شد.

گوشت قرمز امروز 25 بهمن در بازار چند؟