امشب حقوق بازنشستگان کشوری واریز می‌شود

 لازم به توضیح است این افزایش حقوق کــه بــه میزان ۱۰ درصد حقوق ثابت ، تصویب و جهت اجرا ابلاغ گردیده است، برای آن دسته از مشترکین تحت پوشش که قبل از ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ بازنشسته شده‌اند بطور کامل؛ و برای مشترکین محترمی که بعد از این تاریخ بازنشسته شده باشند به نسبت تعداد ماه‌های برخورداری، اجرا شده و این دسته از عزیزان نیز به همان نسبت از این افزایش بهره‌مند خواهندبود.

 جدول زمانبندی حقوق بازنشستگان در بهن ماه

جدول واریز حقوق بهمن بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲

نام حرف تاریخ پرداخت بانک صادرات ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
آ – الف ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ ط ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
حروف (ب) تا (ش) شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ظ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
حروف (ص) تا (ی) شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ خ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ب ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ گ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
پ ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ل ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ت ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ و ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ث ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ه ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
چ ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ غ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ج ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ی ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ژ ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ذ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ص ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ک ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ض ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ د ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ز ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ش ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ف ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ع ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ح ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ن ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ق ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ م ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
س ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ بنیاد شهید ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ر ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ همکاران بازنشسته ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
بانک ملی ۱۴۰۲/۱۱/۲۹  
بانک ملت ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بانک تجارت ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
پست بانک ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بانک سپه ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بانک کشاورزی ۱۴۰۲/۱۱/۲۹

 

بیت‌الله برقراری؛ مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، از پرداخت عیدی یک میلیون تومانی به بازنشستگان این صندوق خبر داد و گفت: عیدی این گروه در اسفندماه پرداخت می‌شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تصریح کرد: 192 هزار نفر از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مستمری بازنشستگی دریافت می‌کنند که همین تعداد نیز در آستانه سال جدید عیدی دریافت می‌کنند./ تسنیم

 عیدی بازنشستگان کشوری همراه با حقوق بهمن‌ماه پرداخت می‌شود.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق کشوری، عیدی خود را همراه با حقوق بهمن‌ماه دریافت خواهند کرد.

عیدی ثابت بازنشستگان برای سال ۱۴۰۲، دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده که علاوه بر آن برای همسر بازنشسته ۷۰۰ هزار تومان و برای هر فرزندی که فرد بازنشسته، برای او حق اولاد دریافت می‌کند، ۳۰۰ هزار تومان به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

عیدی شامل بازنشستگان تازه نیز می‌شود یعنی تمام افرادی که حکم بازنشستگی آنها از ابتدای سال تا پایان ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ صادر شده است./ منبع: ایلنا

زمان واریز عیدی و حقوق بازنشستگان دولتی و نیروهای مسلح

بازنشستگان دولتی معمولا هر ساله همزمان با حقوق بهمن ماه که در بازه زمانی ۲۶ تا ۳۰ این ماه است، عیدی خود را دریافت می‌کنند که با توجه به سخنان وزیر تعاون، کار و رفاع اجتماعی، امسال نیز همین بازه زمانی یا نهایتاً یک هفته پس از آن به عنوان موعد واریز عیدی بازنشستگان مشخص شده است.

 
 

همچنین عیدی بازنشستگان نیروهای مسلح نیز هر ساله معمولاً همراه با عیدی بازنشستگان دولتی واریز شده و امسال نیز بازنشستگان نیروهای مسلح احتمالاً در بازه زمانی هفته پایانی بهمن تا اواخر هفته اول اسفندماه باید منتظر دریافت عیدی خود باشند.

امشب حقوق بازنشستگان کشوری واریز می‌شود

عیدی و حقوق بازنشستگان در 1403 چقدر است؟

بنا بر مصوبه روز ۱۵ بهمن هیئت وزیران، عیدی بازنشستگان، مستمری بگیران، حقوق وظیفه از کارافتادگی، حقوق وظیفه وراث مستخدمین متوفای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های بازنشستگی و شهدا و جانبازان ازکارافتاده، ۲ میلیون و پانصد هزار تومان مشخص شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه ۱۸ بهمن در حاشیه نشست هیأت دولت در خصوص میزان عیدی بازنشستگان اعلام کرد: عیدی بازنشستگان به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به ازای همسر ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.