هر کیلو گوشت وارداتی بسته‌بندی چند؟

 بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو شقه گوسفندی ۵۰۰ تا ۵۵۰ هزار تومان و ران، سردست، ماهیچه و گردن  ۵۵۰ تا ۷۰۰  هزار تومان و گوساله نیز ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است. 

گفتنی است قیمت‌های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق ، بسته‌بندی های خاص یا پاک شده قیمت آن بیشتر یا کمتر باشد.

قیمت جدید گوشت قرمز اعلام شد/ نرخ منطقی گوشت گوساله چند؟

در میادین میوه و تره بار نیز بر اساس نرخنامه این سازمان قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی و گوساله در بازه قیمتی ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان است.

مسعود رسولی - دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور  با بیان اینکه حدودا روزی ۲۵۰ تن گوشت وارد کشور می‌شود، گفت:‌ این گوشت‌ها وارد شبکه توزیع شده و از نظر بهداشتی، اقتصادی، قیمت و... تحت نظارت و کنترل است.

وی با اشاره به اینکه هیچ نگرانی از بابت تامین گوشت در کشور وجود ندارد، گفت: گوشت در کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرف میادین میوه و تره بار وجود دارد.

هر کیلو گوشت وارداتی بسته‌بندی چند؟

دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور اضافه کرد: قیمت هر کیلو گوشت‌ مخلوط گوسفندی وارداتی بسته‌بندی ۳۱۶ هزار تومان، ران و سردست گوسفندی ۳۷۵ هزار تومان، گردن ۲۸۰ هزار تومان، هر کیلو ران و سردست گوساله ۲۹۹ هزار تومان و مخلوط گوساله ۲۴۵ هزار تومان است. این قیمت‌ها مصوب بوده و همه شرکت‌های بسته‌بندی موظف به رعایت آن هستند.