آغاز توزیع میوه و خرما در استان تهران / کمبود در عرضه کالا نداریم

 محمد علیمهری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان تهران، با تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات، از آغاز توزیع میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد و اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این توزیع از فردا پنج شنبه ۲۴ اسفندماه شروع می‌شود.

علیمهری با بیان اینکه هیچ نگرانی در خصوص تأمین و عرضه میوه و خرما برای ماه مبارک رمضان و ایام عید وجود ندارد، افزود: این عرضه با هدف تنظیم و کنترل بازار، در سطح شهر تهران در مراکز و بازارچه‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری پایتخت با قیمت مصوب صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در تشریح جزئیات عرضه میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان تهران نیز گفت: در شهرستان‌های استان نیز این عرضه با تولی گری سازمان تعاون روستایی در غرفه‌های منتخب هر شهرستان با قیمت مصوب انجام می‌شود.

آغاز توزیع میوه و خرما در استان تهران / کمبود در عرضه کالا نداریم

وی در ادامه در خصوص قیمت تعیین شده در کارگروه تنظیم بازار استان تهران برای تهیه این اقلام عنوان کرد: سیب زرد و قرمز درجه یک به قیمت ۳۱ هزار تومان و پرتقال تامسون درجه یک هم با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه در حوزه میوه و خرما به میزان نیاز مصرفی استان تأمین صورت گرفته است، بیان کرد: هیچ کمبودی در عرضه کالا وجود ندارد و اقلام تهیه شده با کیفیت درجه یک به دست مردم عزیز شهر و استان تهران می‌رسد.