گزارش روزانه بورس ۲۸ اسفند/ بورس سبز پوش به عید رفت

بازار سهام آخرین روز کاری سال جاری را از ابتدا با افزونی تقاضا شروع کرد و رفته رفته بر حجم تقاضاها افزوده شد تا آخرین صفحه از کتاب بازار سرمایه در سال 1402 سبز رنگ به اتمام برسد.

 

گزارش روزانه بورس ۲۸ اسفند/ بورس سبز پوش به عید رفت

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 34 هزار  و 26واحدی به 2 میلیون و 2195 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 8800 واحدی به ارتفاع 742 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «زاگرس» و «بپاس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شستا»، «فولاد» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «آردینه»، «بیوتیک» و «خاور» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 28 اسفند ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 230 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز 391  نماد در محدوده مثبت و 54 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 307 نماد در محدوده مثبت و 116 نماد در محدوده منفی معامله شدند.