وام فوق‌العاده ۳۰۰ و ۷۰۰ میلیونی بانک دی بدون سود| نحوه دریافت وام

وام طرح باران از نوع قرض الحسنه بوده و فقط به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ضامن رسمی اعلام شده است و گذشته از این مورد، باید سپرده قرض الحسنه نیز افتتاح شود. حداقل میانگین سپرده این مجموعه 10 میلیون تومان اعلام شده است. گیرندگان این تسهیلات حداکثر ظرف مدت 60 ماه و حداقل شش ماه امکان پرداخت اقساط آن را دارند. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات نیستند، می‌توانند امتیاز ان را به اقوام درجه یک منتقل کنند. همچنین شرکت‌ها و افراد حقوقی نیز با ارائه معرفی نامه امکان انتقال امتیاز این تسهیلات را خواهند داشت.

افراد بعد از دریافت این وام 300 میلیونی با شرایط مذکور باید هر ماهه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان قسط بپردازند. کل سود این تسهیلات به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

وام فوق‌العاده ۳۰۰ و ۷۰۰ میلیونی بانک دی بدون سود| نحوه دریافت وام

درباره بانک دی بیشتر بدانید

بانک دی طبق قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی مصوب بیست و یکم فروردین ماه 1379 شکل گرفت و انواع خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه داد. هدف از تشکیل این بانک تسهیل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در همه فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی، به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی بود.

از جمله خدمات این بانک می‌توان به تسهیلات ارزی، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ریالی و خدمات و سپرده‌های ریالی اشاره کرد.