به گزارش افکار، عباس ربانی گفت: ما در یک سال گذشته موفق شدیم در حوزه فروش مقام اول رضایت مشتری و در حوزه خدمات پس از فروش و گارانتی رتبه ممتاز را دریافت کنیم.
وی در ادامه با اشاره به خدمات نوین ارائه شده از سوی سایپایدک، افزود: گروه خودروسازی سایپا از حدود یک سال پیش تمام خدمات پس از فروش محصولات خود را در یک بسته خدمت تحت عنوان کارت نارنجی تجمیع کرده است که در آن نیازهای فعلی و آینده مشتریان محصولات سایپا پیش‌بینی شده و تحت پوشش خدمات پس از فروش قرار گرفته است.
مدیر امور نمایندگی‌ها و مناطق سایپایدک از طرح تمدید گارانتی به عنوان یک خدمت جدید تحت پوشش کارت نارنجی یاد کرد و در توضیح این خدمت جدید گفت: در طرح تمدید گارانتی، مشتریانی که مدت گارانتی محصولات آنها رو به اتمام است می‌توانند با پرداخت هزینه مناسبی خودروی خود را به مدت یک سال دیگر یا ۲۰ هزار کیلومتر پیمایش، گارانتی کنند.
ربانی افزود: در حال حاضر خدمات مختلفی از جمله گارانتی بدنه، ارائه خدمات در محل مشتری، سرویس‌های دوره‌ای رایگان پوشش کارت نارنجی به دارندگان محصولات سایپا ارائه می‌شود.
وی همچنین درباره طرح گارانتی بدنه کارت نارنجی اظهار داشت: در گارانتی بدنه در قالب کارت نارنجی هیچ گونه محدودیتی در تعداد تصادفات وجود ندارد و به طور کلی برای دارندگان کارت نارنجی در صورت تصادف، تمام هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات رایگان خواهد بود، ضمن‌ آنکه در کارت نارنجی علاوه بر گارانتی بدنه، دو خدمت سرویس رایگان و ارائه خدمات سرویس در محل مشتری نیز ارائه می‌شود.
مدیر امور نمایندگی‌ها و مناطق سایپایدک در ادامه به معرفی خدمتی دیگر ازگروه خودروسازی سایپا پرداخت و گفت: گروه سایپا در جهت افزایش رضایت مشتریان خود اقدام به طراحی و اجرای جایگزینی خودروهای کار کرده با محصولات نو سایپا نموده است. در این طرح با توجه به گستردگی شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش در سطح کشور، تعدادی از نمایندگی‌های منتخب سایپا نسبت به ارائه خدمات جایگزینی فعالیت می‌نمایند تا با ایجاد مراکز تخصصی مشاوره و خرید و فروش خودروهای دست دوم در جهت افزایش رضایت مشتریان وفادار سایپا اقدام نمایند.
وی گفت: خودروهای دست دوم خریداری شده از مشتریان پس از بازدید فنی و شناسایی نیازهای تعمیراتی خودرو، در تعمیرگاههای مجاز سایپایدک مورد بهسازی قرار گرفته و پس از آن خودروهای بهسازی شده مشمول گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش قرار خواهندگرفت.