به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، قاسم نودهفراهانی در یک نشست خبری گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت بازگشایی مدارس از ۱۵ تا ۲۴ شهریورماه در ۴ نقطه تهران برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اصناف کشور افزود: این نمایشگاهها در حکیمیه تهرانپارس، بوستان ولایت، فرهنگسرای خاوران و پارک ارم برگزار و در آن، کالاهای اساسی و لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان عرضه خواهد شد، ضمن اینکه نمایشگاهی از کالاهای اساسی و نوشت‌افزار نیز ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف ما، عرضه مستقیم و بی‌واسطه کالا است که این امر، حاشیه سود تولیدکنندگان را افزایش داده و مردم نیز کالا را با قیمت مناسب تهیه خواهند کرد، در عین حال، تخفیف کالایی در نمایشگاههای پاییزه، ۱۰ تا ۳۰ درصد خواهد بود.

فراهانی با بیان اینکه ۳۰۰ نقطه در سراسر کشور میزبان برگزاری نمایشگاههای پاییزه هستند، خاطرنشان کرد: ۱۰۰۰غرفه امسال در این نمایشگاهها حضور دارند و در تهران، از ده صبح تا ده شب به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

رئیس شورای اصناف با بیان اینکه بیشتر کالاهای عرضه شده در نمایشگاهها به ویژه در بخش نوشتافزار و لوازم مدرسه، خارجی است، اظهار داشت: از طراحان داخلی درخواست شده تا طرحهایی را برای تولید ارایه دهند که از شخصیتهای محبوب کودکان باشد تا استفاده آنها از تولیدات داخلی را ترغیب کند. وی گفت: حساب امداد اصناف برای بازسازی خرابی های زلزله آذربایجان فعال شده و آماده پذیرش کمکهای اصناف هستند.