به گزارش افکار ،محمد حسن گرمان در گفت و گویی اظهار داشت: گروه خودروسازي سايپا رضايت خريداران خودرو را به عنوان يك اصل مهم در دستوركار قرار داده و به همين منظور اين امكان را براي مشتريان خود فراهم كرده تا در صورت تمايل، آن ها بتوانند بيمه گر شخص ثالث خودرو را خودشان انتخاب كنند.
وی افزود: سایپا خود را مکلف می داند که در انتخاب بهترین شرکت بیمه با در نظر گرفتن شاخص هایی همچون تعدد و توزیع مناسب مراکز ارزیابی و پرداخت خسارت و خدمات پشتیبانی شرکت های بیمه در سراسر کشور، کیفیت ارائه خدمات صدور و خسارت و نرخ شکایات مرتبط دست مشتریان را در انتخاب بیمه گر باز بگذارد.
وی شاخص های دیگری همچون شیوه پذیرش ریسک حاصل از خسارت های بیمه شخص ثالثو تخصص در رشته های خاص بیمه ای را از دیگر موارد مورد نظر انتخاب شرکت بیمه ای دانست و گفت: گروه خودروسازی سایپا همواره تلاش کرده تا رضایت خریداران خودرو را فراهم سازد.
گرمان خاطرنشان کرد: به منظور رعایت حقوق و افزایش رضایتمندی و حق انتخاب مشتریان، سامانه انتخاب شرکت بیمه در هنگام ثبت نام خودرو برای خریداران راه اندازی شده و از این پس مشتریان با مراجعه به این سامانه و یا در نمایندگی های فروش در سراسر کشور می توانند بیمه شخص ثالثخود را از میان شرکت های طرف قرار داد گروه خودروسازی سایپا انتخاب کنند.
معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا در خاتمه گفت: سايپا به زودي با راه اندازي سامانه ارزيابي خدمات شركت هاي بيمه توسط مشتريان، خواست و نظرات آن ها در انتخاب بيمه گر را در نظر خواهد گرفت.