به گزارش افکار، در مراسم اختتامیه دومین دوره نظام ارزیابی سلامت اداری که با حضور مقامات کشوری و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی کشور در مجتمع شهید بهشتی تهران برگزار شد لوح جایزه مدیریت سلامت اداری در سطح سه پیشرو به این بانک اهدا شد.

در این مراسم دکتر نجابت ریاست امور سلامت اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری به بیان شاخصهای جشنواره شهید رجایی پرداخت و افزود: بهترین سلامت از روایات و عقل و تدبیر حاصل می شود. وی با اشاره به ماده های ۱۳,۹۰ و ۹۱ قانون سلامت اظهار داشت: مدیران باید کلیه مشکلات را اعلام کرده و موظف به نظارت بر عملکرد پرسنل زیرمجموعه خود هستند. وی افزود: بومی سازی و توجه به ارزشهای مذهبی در ایجاد محیط سالم بسیار موثر است و تا زمانی که به این امر توجه نداشته باشیم به سلامت اداری دست نخواهیم یافت.

گفتنی است بانک تجارت با هدف پاسخگویی سریع و مناسب به شکایات مطرح شده از سوی مشتریان نسبت به استقرار و پیاده سازی سیستم رسیدگی به شکایات بر اساس استاندارد ISO ۱۰۰۰۲ اقدام کرده است. این بانک همچنین در بیست و دومین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی لوح تقدیر بانک برتر به خاطر موفقیت در استقرار نظام کنترل داخلی را دریافت کرد.

لازم بهذکر است جایزه مدیریت سلامت اداری با هدف شناسایی و تقدیر از سازمانهای موفق در حوزه زیرساختی ارتقاء سلامت اداری از سال ۱۳۸۹ طراحی شده و در دوره دوم برگزاری نیز از سازمانهای برگزیده تقدیر شده است.