به گزارش افکار، در اين مراسم علاوه بر بررسي وضعيت بانک، چهرههاي برتر نخستين بانک خصوصي جمهوري اسلامي ايران در سال ۱۳۹۰ و شرکتهاي وابسته نيز معرفي شدند.
دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم با شکرگزاری از خداوند متعال که به فضل بی‌حسابش در سال " تمایز و تدبیر؛ ترانه تغییر " موجب موفقیت طرح‌های نوین " ۱ + ۹۱ " و " ۲ + ۹۱ " شده است، گفت: به پشتوانه وفاق و همت همکاران، خوشبختانه این طرح‌ها با موفقیت اجرا شد و نتایج حاصله موجبات اندیشیدن به فراتر از انتظارت جهت تدوین طرح " عید تا عید "(۳ + ۹۱) را مهیا کرد و امروز خرسندیم که با همدلی و تلاش جمعی خانواده بزرگ بانک اقتصادنوین دستیابی به نتایج این طرح نیز در شرایط سخت رقابتی حاصل و تجربه‌ای ارزنده و قابل اتکا برای مجموعه بزرگ اقتصادنوین فراهم کرد.

وی گفت: بدون تردید عرصه اقتصادی در شرایط حاضر تحقق پاره‌ای از اهداف را با چالش مواجه نموده است، لکن رجای واثق دارم حمیت و اراده تک تک همکاران بالاترین سرمایه در جهت نیل به اهداف تعیین شده برای ماه‌های پایانی سال می‌باشد.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین ادامه داد: اینک به یمن عید سعید غدیر خم و با توکل به حضرت حق هم‌پیمان می‌شویم تا هم‌شان با نام اولین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران نخستین بودن در " عملکرد " را نیز ثابت نماییم.

وی در تشریح الگوهای " مشتری‌مداری " به اهمیت نقش‌های همه ارکان بانک در تحقق این مهم اشاره کرد و گفت: بانک باید در همه احوال امین مردم در جذب سپرده، وکیل مردم برای تجهیز و بکارگیری منابع، شریک مردم در مشارکت‌های پایدار، ضامن مردم جهت تضمین تعهدات، ناظر مردم به منظور نظارت بر مصرف بهینه تسهیلات، نماینده مردم جهت ارائه خدمات عمومی بانک، امانت‌دار مردم در امور مالی و مشاور مردم در امور برنامه‌ریزی کسب و کار باشد که همه این موارد موضوعاتی است که توسط همکاران باید مورد توجه قرار گیرد.
دکتر بت‌شکن همچنین به لزوم تبدیل مشتریان به مبلغان بانک از طریق ارائه خدمات سریع و با کیفیت و ارتقاء دائمی سلامت مالی ارکان بانک اشاره کرد و گفت: منتظر انجام اقدامات عملی همه همکاران در جهت پیشبرد اهداف بانک هستم.

وی همچنین گفت: اینجانب با استعانت از خداوند منان و در چارچوب سیاست‌های هیات مدیره محترم با همکاری همه معاونین، مدیران و روسای شعب وظیفه حفظ و صیانت از کیان بانک را بر عهده داشته و همواره با تمام توان از کلیه کارکنان متعهد، ساعی و نو اندیش بانک حمایت کرده و به جد از تمامی تلاش‌های پیشتازانه آنان دفاع نمایم. در عین حال خاطر نشان می‌نمایم که کوچکترین دست‌اندازی و خدشه به اعتبار بانک غیرقابل بخشش و گذشت می‌باشد.
در پایان بخش نخست مراسم گردهمایی بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره، مجتبی فهیم هاشمی و ناصر صنعتی‌نژاد اعضای هیات مدیره، طی سخنانی به جمع‌بندی مباحثمطروحه در گردهمایی پرداختند.

در ادامه گردهمایی سراسری کارکنان بانک اقتصادنوین علی‌اکبر حدادزادگان معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی با تشریح جزییات نحوه انتخاب " چهره­های برتر " گفت: نیروی انسانی متخصص و دانش‌مدار، جزو دارایی‌های یک سازمان و به عنوان مهمترین مزیت رقابتی و کمیاب‌ترین منبع در اقتصاد دانش محور امروز محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه ارایه خدمات متفاوت و با کیفیت، کاهش هزینه‌ها، خلاقیت و نوآوری و افزایش رقابت‌پذیری از مزایای وجود منابع انسانی کیفی و دانش‌مدار است، افزود: از این رو استراتژی کسب و کار سازمان‌های امروزی ضرورتا بر روی انسان به عنوان سرمایه متمرکز شده است.

حدادزادگان گفت: جذب و حفظ نیروهای مستعد و توانمند از چالش‌های اصلی حوزه سرمایه انسانی است و این چالش منجر به ایجاد فرآیندی برای شناسایی، تشخیص و انتخاب درست نیرو شده است.

به گفته وی در این راستا به منظور قدردانی از خدمات مدیران و کارکنانی که طی سال گذشته منشاء خدمات برجسته و اثرگذار در راستای تحقق اهداف و شعار بانک شده‌اند، معاونت سرمایه انسانی را بر آن داشت تا فرآیند انتخاب " چهره برتر " را به مرحله اجرا درآورد.
در ادامه همکاران برگزیده در هشت بخش چهره‌های برتر مدیران ستادی، کارشناسان ستادی، شعب، شرکت‌های وابسته، مدیران ستادی با الویت دوم، کارشناسان ستاد با الویت دوم، شعب برتر عید تا عید و منتخبین حرف نو، معرفی شدند.

علیرضا صادقی رئیس اداره اعتبارات شرکتی، پیام یاغلی معاون داده کاوی و هوش تجاری، کامران شهبازی رئیس اداره امور سهامداران، مهدی سلیمی معاون مدیریت امور سیستم‌های پرداخت، محمد احمدی رئیس اداره حسابداری ارزی و اشرف آقایی‌پور رئیس اداره دعاوی و اجرای بانکداری شرکتی شش مدیر ستادی بانک بودند که به عنوان چهره برتر مدیران ستاد معرفی شدند.
در بخش کارشناسان ستادی نیز داود محمودی کارشناس اداره بازرسی، زهرا حسین‌زاده مسئول گروه معدن، سیمان و فلزات و مهناز شیرزادی معاون اداره کارگزینی و رفاه معرفی شدند.

در حوزه چهره‌های برتر شعب نیز سید مرتضی پورمرعشی رئیس دفتر بانکداری شرکتی، علیرضا صفری‌پور سرپرست منطقه سه تهران، سید حسین روح‌الامین رئیس شعبه میدان آزادی اصفهان، الهام ضیایی معاون شعبه شیراز شمالی، پگاه صالحی‌پور معاون شعبه گلستان اهواز، لیلا رجبی متصدی اعتبارات شعبه رسالت، الهام احمدی متصدی شعبه اعتبارات گلشهر کرج، صفورا حسابی مسئول صندوق شعبه شهید بهشتی، مینا جعفری مسئول صندوق شعبه صفاییه یزد، مهدی نظرعلی‌زاده کاربر شعبه اسدآبادی تهران، محمد رزاقیان کاربر شعبه چهاردانگه، ساناز بادی کاربر شعبه ستارخان شیراز، عالیه مؤمنی کاربر شعبه گنبدکاووس، شورش سلیمانی کاربر شعبه مهاباد و خدیجه فلاحت کاربر شعبه قاین به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در بخش شرکت‌های وابسته نیز فاطمه خان‌محمدی از شرکت تأمین سرمایه، لیلا کریمیان از شرکت پایدار ایرانیان، سعید کاشانی‌فر از شرکت خدمات بیمه‌ای، محشر گرامی شکیب از شرکت خدمات ارزی و صرافی، مصطفی آقارضی از شرکت بیمه نوین، محسن محتشم از شرکت پرداخت نوین، محسن حسین‌نیکبخت از شرکت سرمایه و ساخت و سازه فرآیند آرین، رسول حسینی از شرکت کارگزاری، محمدحسن تقی‌پور از شرکت خدمات رایان، عاطفه شاه‌آبادی فراهانی از شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین، نادر قدس از شرکت خدمات و پشتیبانی، و طناز زیبا از شرکت لیزینگ اقتصادنوین به عنوان چهره‌های برتر سال ۹۱ معرفی شدند.
در بخش مدیران الویت دوم نیز راحله شفیعی رئیس اداره خدمات ارزی و داریوش مرشد رزم رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش کارشناسان اولویت دوم نیز حمیده احراری کارشناس تدوین بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها، شیما احمدی کارشناس عالی فنی طراحی و نمونه‌سازی محصولات جدید، نور محمدی کارشناس عالی رسیدگی، صدور و پرداخت اسناد حسابداری، مریم شریفی رئیس دفتر مدیرعامل، معصومه سادات طهامی تهرانی از اداره روابط عمومی، حسن حاجی حسین‌لو کارشناس تسهیلات، حمید پارسازاده از اداره طرح و برنامه و پیوند صنیعی مقدم کارشناس نظارت بر ارکان وصول نیز به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در ادامه علیرضا پویان‌شاد معاون بانکداری خرد نیز ضمن تشریح جزییات طرح ۳ + ۹۱ گفت: مدیرانی موفق هستند که به شعب توجه ویژه و خاصی داشته باشند.
وی ضمن قدردانی از همکاران گفت: خوشبختانه عملکرد همکاران در طرح ۳ + ۹۱ مثال زدنی بود به طوری که در نتایج بسیاری از شاخص‌ها از اهداف عبور کرد.

در ادامه شعب شریعتی و گلستان اهواز، ستارخان شیراز، لارستان، ولی عصر تبریز، امام رضا(ع) مشهد، غدیر تهران، فردوسی تهران، سهروردی جنوبی و چیذر تهران به عنوان شعب برتر طرح ۳ + ۹۱ معرفی شدند.

در پايان از محمد امين قيطاسي همکار شعبه شمسآبادي اصفهان، بيتا حبيبي مسئول اعتبارات شعبه ميدان هفتم تير، مرجان محمدي کارشناس عالي اداره اعتبارات خرد و سعيد مشکين فام کارشناس تدوين و بهبود فرآيندها، به عنوان همکاران منتخب حضور يافته در جلسات "حرف نو" قدرداني شد.