به گزارش افکار ، محمد رضا معتمد معاون توليد تندر۹۰ ايران خودرو با بيان اين مطلب، گفت: براساس توافق صورت گرفته با شرکت رنو ، توليد سه محصول جديد برروي پلتفرم تندر در ايران خودرو نهايي شده است .

معاون تولید تندر ۹۰ ایران خودرو از مذاکرات واگذاری انحصاری مجموعه آپشن های وانت تندر ۹۰ به شرکت آپکو خبر داد و افزود: ‌ وانت، خودرویی است که آپشن های متعددی را می توان روی آن نصب کرد و استفاده از آپشن در وانت تندر امکان توسعه محصول را در بازار ایران فراهم می کند.

معتمد تامین قطعات محصولات رنو توسط شرکت ساپکو را از دیگر توافقات صورت گرفته با شرکت رنو برشمرد و عنوان کرد: شرکت ساپکو به عنوان طراح و تامین کننده قطعات ایران خودرو، ‌ با دارا بودن اصول مبتنی بر تعالی، توانمندی بالایی در تامین قطعات حتی برای زنجیره خودروسازان معتبر دنیا دارد.

وی گفت: مقرر شده است نقاط اشتراک شرکت ساپکو با شرکت رنو تقویت شده و تامین قطعات محصولات جدید رنو به مرور و پس از کسب تائیدیه های کیفی از شرکت رنو، در اختیار شرکت ساپکو قرار گیرد.

معتمدافزود: ‌ هم اکنون تامین ۱۱ قطعه از قطعات مورد نیاز وانت تندر به شرکت ساپکو واگذار شده است.

وی تصریح کرد: در قرارداد رنو پیش بینی شده است تا از توان مهندسی این شرکت درتوسعه محصولات داخلی بر روی پلت فرم آن ها استفاده شود.

معاون توليد تندر۹۰ ايران خودرو خاطر نشان ساخت : برنامه توليد تندر۹۰ تا پايان سال جاري روزانه ۳۰۰ دستگاه پيش بيني شده که با اضافه شدن مدل هاي جديد تندر ، سهم بازار اين محصول افزايش چشمگيري خواهد داشت .